SUV B-segmenta u novoj generaciji slijedi novi dizajnerski smjer MG-a i "posuđuje" dizajnerske elemente od modela MG3, MG HS ali i električnog MG4
Novi MG ZS Hybrid+ stigao je na hrvatsko tržište, a mi smo već dobili priliku isprobati novu generaciju globalno najprodavanijeg modela MG-a s novim hibridnim pogonom. I u Hrvatskoj je ZS do sada bio uvjerljivo najprodavaniji model ove marke, ujedno i najprodavaniji kineski auto na našem tržištu.
SUV B-segmenta u novoj generaciji slijedi novi dizajnerski smjer MG-a i "posuđuje" dizajnerske elemente od modela MG3, MG HS ali i električnog MG4. Spada u klasu malih SUV-ova, ali nakon redizajna je to sada postalo granično jer je novi model narastao za 10 cm i sada mjeri čak 443 cm, to je već na granici klase kompaktnih SUV-ova. Širok je 182 cm, a sa 164 cm je malo niži od prethodnika.
Vee dimenzije i međuosovinski razmak od 261 cm rezultiraju osjetno većom ponudom prostora u unutrašnjosti i većim prtljažnikom u kojeg sada stane 443 do 1457 litara, što ej vrlo dobar rezultat za ovu klasu automobila.
Potpuno novi MG ZS Hybrid+ bit će dostupan u tri razine opreme: Standard, Comfort i Luxury. Već u osnovnoj razini opreme Standard automobil dolazi s 10,25-inčnim infotainment zaslonom s navigacijom, 7-inčnim digitalnim instrumentima, stražnjim parkirnim senzorima, kamerom, Apple Car Playom i Android Autom te bogatom ponudom sustava za pomoć u vožnji. U bogatijoj verziji Comfort u seriji su i 17 inčni alu naplatci (u osnovnoj verziji su čelični od 16") i 12,3 inčni dodirni zaslon, Handsfree ključ i LED svjetla, a Luxury između ostalog donosi 18" naplatke, 360° kameru, električno podesivo vozačevo sjedalo, grijanje prednjih sjedala i volana te sva sjedala presvučena eko kožom.
Dizajn unutrašnjosti u silu MG3 je prilično uspješan i mnogo moderniji nego kod prethodnika, a materijali su mnogo kvalitetniji nego što su bili. Kvaliteta izrade ostavlja sasvim dobar dojam. Pohvalno je i to što je MG ipak ostavio nekoliko važnih fizičkih tipki ispod dodirnog zaslona.
Za pogon je zadužen hibridni sklop koji integrira 1.5-litreni benzinski motor sa 102 KS i električni motor od 136 KS i 250 Nm okretnog momenta za kombiniranu snagu od 196 KS. Ova kombinacija osigurava izvrsno iskustvo vožnje s vrlo dobrim performansama, a auto od 0 do 100 km/h ubrzava za 8,7 sekundi. Jo impresivnija od toga su međuubrzanja u kojima je ovaj ZS prilično moćan i čini pretjecanja vrlo jednostavnom radnjom. Maksimalna brzina od samo 168 km/h je ipak premala za ovako snažan auto, a posljedica je relativno slabog benzinca koji na visokim brzinama preuzima pogon auta.
Visokonaponska baterija popriličnog kapaciteta za jedan hibrid (1,83 kWh) puni se generatorom do 45 kW, što omogućuje djelomičnu vožnju na električni pogon i poboljšanu ekonomičnost. Automobil po WLTP-u troši 5,1 l/100 km u kombiniranom ciklusu i ima emisiju CO2 od 115 g/km. Na kratkim testnim vožnjama od Zagreba do Plešivice ostvarili smo potrošnju od samo 4,5 l/100 km, no uglavnom na otvorenim lokalnim cestama bez gužva i postizanja vrlo velikih brzina. Ovjes novog ZS-a primjetno je udobniji nego u prethodnom modelu.
Novi MGZS Hybrid+ nudi se po cijenama za 23.990 eura u Standard, 26.490 eura u Comfort i 28.490 eura u Luxury razini opreme. To je osjetno više od prethodnog modela, a glavni razlog rasta cijene je, naravno, mnogo sofisticiraniji pogon. No i oni koji ne žele ili ne trebaju Hibrid te traže jeftiniju verziju uskoro će doći na svoje. U ožujku iduće godine dolazi i osnovna benzinska verzija s 1,5-litrenim atmosferskim motorom snage 115 KS. Za ovu verziju MG nam je neslužbeno najavio cijenu od oko 20.000 eura. Električne verzije u novoj generaciji ZS-a neće biti već će tu ulogu u budućnosti preuzeti odvojeni model ES5.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.