Početna Auto 6864 pregleda

Vozili smo novu generaciju najprodavanijeg kineskog auta u Hrvatskoj

FOTO: MG

SUV B-segmenta u novoj generaciji slijedi novi dizajnerski smjer MG-a i "posuđuje" dizajnerske elemente od modela MG3, MG HS ali i električnog MG4

Novi MG ZS Hybrid+ stigao je na hrvatsko tržište, a mi smo već dobili priliku isprobati novu generaciju globalno najprodavanijeg modela MG-a s novim hibridnim pogonom. I u Hrvatskoj je ZS do sada bio uvjerljivo najprodavaniji model ove marke, ujedno i najprodavaniji  kineski auto na našem tržištu. 

Author: MG foto: MG

SUV B-segmenta u novoj generaciji slijedi novi dizajnerski smjer MG-a i "posuđuje" dizajnerske elemente od modela MG3, MG HS ali i električnog MG4. Spada u klasu malih SUV-ova, ali nakon redizajna je to sada postalo granično jer je novi model narastao za 10 cm i sada mjeri čak 443 cm, to je već na granici klase kompaktnih SUV-ova. Širok je 182 cm, a sa 164 cm je malo niži od prethodnika. 

Author: Dubravko Kolarić foto: Dubravko Kolarić

Vee dimenzije i međuosovinski razmak od 261 cm rezultiraju osjetno većom ponudom prostora u unutrašnjosti i većim prtljažnikom u kojeg sada stane 443 do 1457 litara, što ej vrlo dobar rezultat za ovu klasu automobila. 

Author: MG foto: MG

Potpuno novi MG ZS Hybrid+ bit će dostupan u tri razine opreme: Standard, Comfort i Luxury. Već u osnovnoj razini opreme Standard automobil dolazi s 10,25-inčnim infotainment zaslonom s navigacijom, 7-inčnim digitalnim instrumentima, stražnjim parkirnim senzorima, kamerom, Apple Car Playom i Android Autom te bogatom ponudom sustava za pomoć u vožnji. U bogatijoj verziji Comfort u seriji su i 17 inčni alu naplatci (u osnovnoj verziji su čelični od 16") i 12,3 inčni dodirni zaslon, Handsfree ključ i LED svjetla, a Luxury između ostalog donosi 18" naplatke, 360° kameru, električno podesivo vozačevo sjedalo, grijanje prednjih sjedala i volana te sva sjedala presvučena eko kožom.

Author: MG foto: MG

Dizajn unutrašnjosti u silu MG3 je prilično uspješan i mnogo moderniji nego kod prethodnika, a materijali su mnogo kvalitetniji nego što su bili. Kvaliteta izrade ostavlja sasvim dobar dojam. Pohvalno je i to što je MG ipak ostavio nekoliko važnih fizičkih tipki ispod dodirnog zaslona. 

Author: MG foto: MG

Za pogon je zadužen hibridni sklop koji integrira 1.5-litreni benzinski motor sa 102 KS i električni motor od 136 KS i 250 Nm okretnog momenta za kombiniranu snagu od 196 KS. Ova kombinacija osigurava izvrsno iskustvo vožnje s vrlo dobrim performansama, a auto od 0 do 100 km/h ubrzava za 8,7 sekundi. Jo impresivnija od toga su međuubrzanja u kojima je ovaj ZS prilično moćan i čini pretjecanja vrlo jednostavnom radnjom. Maksimalna brzina od samo 168 km/h je ipak premala za ovako snažan auto, a posljedica je relativno slabog benzinca koji na visokim brzinama preuzima pogon auta.  

Author: MG foto: MG

Visokonaponska baterija popriličnog kapaciteta za jedan hibrid (1,83 kWh) puni se generatorom do 45 kW, što omogućuje djelomičnu vožnju na električni pogon i poboljšanu ekonomičnost. Automobil po WLTP-u troši 5,1 l/100 km u kombiniranom ciklusu i ima emisiju CO2 od 115 g/km. Na kratkim testnim vožnjama od Zagreba do Plešivice ostvarili smo potrošnju od samo 4,5 l/100 km, no uglavnom na otvorenim lokalnim cestama bez gužva i postizanja vrlo velikih brzina. Ovjes novog ZS-a primjetno je udobniji nego u prethodnom modelu. 

Author: MG foto: MG

Novi MGZS Hybrid+ nudi se po cijenama za 23.990 eura u Standard, 26.490 eura u Comfort i 28.490 eura u Luxury razini opreme. To je osjetno više od prethodnog modela, a glavni razlog rasta cijene je, naravno, mnogo sofisticiraniji pogon. No i oni koji ne žele ili ne trebaju Hibrid te traže jeftiniju verziju uskoro će doći na svoje. U ožujku iduće godine dolazi i osnovna benzinska verzija s 1,5-litrenim atmosferskim motorom snage 115 KS. Za ovu verziju MG nam je neslužbeno najavio cijenu od oko 20.000 eura. Električne verzije u novoj generaciji ZS-a neće biti već će tu ulogu u budućnosti preuzeti odvojeni model ES5.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.