Početna Auto 232 pregleda

Vozi se poput malog auta, a dodatna oprema i snaga motora su impresivne

mazda 6 wagon
Vidi galeriju 1/6
Vozi se poput malog auta, a dodatna oprema i snaga motora su impresivne Vozi se poput malog auta, a dodatna oprema i snaga motora su impresivne Vozi se poput malog auta, a dodatna oprema i snaga motora su impresivne Vozi se poput malog auta, a dodatna oprema i snaga motora su impresivne Vozi se poput malog auta, a dodatna oprema i snaga motora su impresivne Vozi se poput malog auta, a dodatna oprema i snaga motora su impresivne

Testirali smo najopremljeniju karavansku verziju Mazde 6, s automatskim mjenjačem i pogonom na sva četiri kotača, koja za 364.000 kuna nudi više nego itko među konkurentima

AWD sustav koji je patentirala Mazda jedan je od najnaprednijih na tržištu. Za razliku od konkurenata koji koriste samo podatke o vrtnji pojedinih kotača, Japanci iz Hiroshime koriste očitanja s čak 27 senzora, među ostalim i senzora temperature zraka, senzora za kišu, nagiba vozila, zakretanja upravljača, momenta potrebnoga za zakretanje upravljača, vrtnje sva četiri kotača... Sve te informacije obrađuje 200 puta u sekundi, kako bi unaprijed, prije nego što uopće nastupi proklizavanje prednjih kotača, poslao dio momenta na stražnje. To u praksi izgleda tako da se sva sila 175 turbodizelskih konja u svakome trenutku, pa i na mokrome asfaltu, može prenijeti na podlogu.

mazda 6 wagon | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

Ovaj karavan, koji Mazda naziva Wagon, redizajnirana je verzija šestice, a najveće su promjene u uutrašnjosti. Kokpit je sofisticiraniji, s povećanom pločom s instrumentima te širom središnjom konzolom. Središnji je zaslon sada bolje uklopljen u nju, a povećani su i prekidači klimatizacijskoga uređaja. Završna je obrada također poboljšana, kao i ergonomija za vozača i suputnike. Nova sjedala u zavojima bolje drže tijelo, a u testiranome vozilu s Revolution Top paketom opreme izrađena su od najfinije kože.

mazda 6 wagon | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

Novost je i to što nema klasičnu nego električnu parkirnu kočnicu. Posljednja generacija SKYACTIV četverocilindričnoga dizelskog motora s obujmom 2191 ccm, s dva varijabilna turbopunjača, ispucava najveći okretni moment od respektabilnih 420 Nm, već pri 2000 o/min. Ovaj 1485 kg teški automobil do 100 km/h stiže za 9,1 sekundi, a u stanju je pojuriti do krajnjih 209 km/h. U odnosu na limuzinsku verziju šestice, potrošnja je neznatno veća, na testu je prosječno iznosila 8 litara na 100 kilometara.

mazda 6 wagon | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan
Tehničke karakteristike
Naziv vozila   Mazda 6 Wagon CD 175 AT AWD
motor 4 cilindra, turbodizelski
obujam 2191 ccm
snaga 129 kW/175 KS pri 4000/min
moment 420 Nm pri 2000/min
mjenjač automatski, 6 stupnjava
maks.brzina 209 km/h
0-100 km/h 9,1 s
potrošnja 6,4/4,9/5,4l/100 km
test 8,0l/100 km
emisija CO2 143 g/km
dimenzije 4805/1840/1475 mm
prtljažnik 522/1648 l
masa 1485 kg
jamstvo 5 god.
cijena 364.729 kuna

CIJENA OSNOVNOG MODELA 

344.729 kuna

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.