Saznali smo koji su najprofitabilniji proizvođači u autoindustriji, odnosno koje kompanije najviše zarade po jednome prodanom vozilu
Dok drugi proizvođači muku muče sa zaradom i profitabilnošću, kao naprimjer Nissan, koji je svoju proizvodnju u Americi smanjio za 20 % ili Forda koji je na američkome tržištu ukinuo skoro sve modele koji ne spadaju u SUV klasu, Ferrari ima izuzetno plodnu godinu.
U prvih šest mjeseci zaradio je čak 69 tisuća eura po svakom automobilu koji je prodao i zasjeo na prvo mjesto ove ljestvice. Primjera radi, britanski Jaguar Land Rover zaradio je tek 800 eura po prodanome vozilu.
Što se tiče njemačke premium klase, Porsche je skoro dvostruko profitabilniji od Mercedesa, BMW-a i Audija. On zaradi oko 17 tisuća eura po vozilu, a prosjek ove ‘velike trojke’ je oko devet tisuća eura po vozilu. Talijanski Maserati donosi Grupaciji FCA oko pet tisuća eura po prodanome vozilu, a Volvo malo manje profitabilan.
Što se gubitnika tiče, najveći minus ima Bentley, koji po svakome prodanom automobilu gubi 17 tisuća eura. Tvrtka se pravda kako je razlog tome izuzetno veliko investiranje u električnu tehnologiju. U sličnoj je situaciji i Tesla, s 11 tisuća eura gubitka po prodanom automobilu. Rolls-Royce i Lamborghini nisu otkrili svoje financijske rezultate.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.