Afera Dieselgate odjeknula je kao atomska bomba, a posljedice još uvijek tresu automobilsku industriju, ali to ne sprečava pojedine proizvođače da ustraju u ‘muljanju’
Europska komisija ima dokaze koji ukazuju na to da proizvođači automobila već manipuliraju rezultatima emisija štetnih ispušnih plinova, koji bi se trebali zasnivati na novim standardima koji će na snagu stupiti 2020. godine.
Za razliku od afere Dieselgate, u kojoj su se prikazivali bolji rezultati od stvarnih, ovaj put proizvođači nastoje dobiti gore rezultate. To rade s ciljem umjetnog podizanja stope prema kojoj će u Bruxsellesu formirati zakonske vrijednosti za budućnost.
Tako si proizvođači automobila žele olakšati posao, jer će u budućnosti lakše zadovoljiti tražene kriterije. Zasad nije poznato o kojim je proizvođačima riječ, ali jasni su postupci kojima tvrtke nastoje doći do prednosti. goriva jer alternator za ispitivanja puni akumulator. Također, na motorima onesposobljavaj
Tako, naprimjer, motore na testiranje šalju s praznim akumulatorom. Tako troši više
u start-stop sustave, a i protokol izmjene brzina podešen je tako da motor radi u stupnju prijenosa koji rezultira višom emisijom CO2.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
makan
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.