Jedanaestogodišnja proizvodnja Diabla obuhvatila je četiri različita vlasnika Lamborghinija, a ako uračunate činjenicu da je razvoj automobila započeo prije nego što je Chrysler došao, automobil je u stvari promijenio pet vlasnika tvrtke
Svi ljubitelji automobila dobro znaju za Lamborghini Diablo. Nasljednik Countacha, ponovo je podigao i spasio Lamborghini svojim "čistim dizajnom", dostupnim pogonom na sva četiri kotača i najvećom brzinom od 325 km/h kojom je Diablo tada nadmašio kralja superautomobila, Ferrari F40. Ali slabo se zna koliko je teško bilo Diablovo rođenje.
Povijesni video koji je objavio OTS, trgovac klasičnim automobilima, izvrsno baca svjetlo na Diablovu priču. Uz ovu priču postaje jasno koliko je čudo bilo da je ovaj automobil uopće nastao i uspio.
Lamborghini je prvotno namjeravao lansirati Diablo do 1988. godine, ali je 1987. godine talijanskog proizvođača kupio Chrysler koji je odlučio odlučio promijeniti Diablo, prisiljavajući dizajnera Marcella Gandinija da značajno revidira svoj izvorni dizajn automobila. Kada je automobil konačno stigao 1990., bilo je to u najgore moguće vrijeme, taman u tijeku globalne recesije koja je gotovo ubila tržište superautomobila.
Chrysler je prodao Lamborghini 1994., a nakon toga je tvrtka je bila u vlasništvu nekoliko investicijskih grupa sve dok je Volkswagen (Audi) nije kupio 1998. godine. VW je stavio Lamborghini pod Audijevu kontrolu, a njemačka marka brzo je prionula na posao pomažući Lamborghiniju da poboljša Diablo.
Jedanaestogodišnja proizvodnja Diabla obuhvatila je četiri različita vlasnika Lamborghinija, a ako uračunate činjenicu da je razvoj automobila započeo prije nego što je Chrysler došao, automobil je u stvari promijenio pet vlasnika tvrtke. Unatoč svim problemima, Diablo je postao briljantan automobil, veliki napredak u odnosu na Countach, ali je uz sve uspio zadržati i bit Lamborghinija.
Pod Audijevim vodstvom, Lamborghini je sve više jačao, proširujući svoju ponudu na tri modela koja danas imamo i stalno povećavajući proizvodne brojke. Diablo je bio most između Lamborghinijevih dana kada je jedva uspijevao preživjeti i dabnašnjeg statusa jedne od najvažnijih marki VW grupe.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.