Druga generacija Dustera poboljšana je u svim segmentima, a dobro se 'snalazi' i s Nissanovim benzincem ispod haube
Otkad je plasiran na tržište, ovaj kompaktni SUV iz C-segmenta prodan je u 1,1 milijun primjeraka i tako postao treći najprodavaniji SUV u Europi.
Dacijin bestseler stoga je u drugoj generaciji zaslužio poboljšanja u svim područjima. Iako je zadržana ista platforma, ovo je nov automobil. Nov dizajn eksterijera i interijera daje Dusteru moderniji i moćniji izgled, a bogatija oprema i bolja zvučna izolacija podižu razinu udobnosti u vožnji.
Interijer je ugodniji i ergonomičniji nego prije, unatoč tvrdim plastičnim površinama, a prostor u kabini je komotniji i prostraniji. Krajem 2016. u Duster se počeo ugrađivati 1,6-litreni atmosferski benzinac koji dolazi iz Nissana, ali u usporedbi s Renaultovim motorom ovaj je dobio dva bregasta vratila i efikasnije ubrizgavanje goriva te veću snagu i moment. Također ima veću maksimalnu brzinu, a manje su emisija CO2 i potrošnja goriva. U ovom slučaju oplemenjen je sustavom start/stop.
Na testu imamo kombinaciju osnovnoga benzinskog motora 1.6 SCe i najbolje opreme Prestige. Benzinac sa 115 KS uglađen je i tih, a u kombinaciji s ručnim mjenjačem u gradskoj se vožnji pokazao sasvim solidnim, no prilikom vožnje autocestom pokazuje znakove tromosti i sporo 'nabire' brzinu pa se čini slabijim nego što jeste. Oštećene prometnice i neasfaltirane podloge gotovo su neprimjetne iz perspektive vozača. Duster ima dobro odmjeren ovjes i solidne terenske značajke, kao i prethodnik, a visina od tla je 21 centimetar pa omogućava i avanturističke vožnje po prirodi.
Interijer
Dizajn i praktičnost prekidača automatskoga klima-uređaja su na nivou, a tu je i multimedijski uređaj s dijagonalom sedam inča.
Moderno i moćno
Novi dizajn podario je moderniji i robusniji izgled, a estetika je dodatno naglašena novim svjetlosnim sklopom sprijeda i straga. Posebno je upečatljiv stražnji.
Testirana Dacia Duster Prestige 1.6 SCE u opremi ima: alunaplatke 17”, automatski klima-uređaj, parkirnu kameru i stražnje parkirne senzore, multimediju s navigacijom i dodirnim zaslonom velikim 7”, tempomat, putno računalo, sustav start/stop, usb, Bluetooth, karticu ‘slobodne ruke’, metalik boju...
Tehnički podaci
masa: 1240 kg
dimenzije: 434 x 180 x 169 cm
obujam: 1598 ccm
snaga: 84 kW/115 KS
0 - 100 km/h: 12 s
najveća brzina: 172 km/h
potrošnja: 9,5 l/100 km
cijena: 124.150 kuna (testni model) 99.900 kn (osnovni model)
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.