Početna Magazin 209 pregleda

Hrvate najviše zanimaju rabljeni VW-i, Audiji i Mercedesi

Golf dizel star 7 godina najčešći je auto unesen prošle godine u Hrvatsku
FOTO: Volkswagen

Volkswagen Golf bio je najčešće provjeravan automobil u Hrvatskoj u 2023. godini ispred Audija A4 i Passata

Iako je tržište rabljenih automobila posljednjih godina doživjelo turbulencije, ono i dalje raste. Zbog inflacije i rastućih kamatnih stopa, kupce sve više privlače polovna vozila. Ograničena dostupnost novih automobila također je jedan od razloga zašto tržište rabljenih vozila raste.

Kada govorimo o automobilima, preference se razlikuju ovisno o državi – isti model može biti poželjan u jednoj državi, a ignoriran u drugoj. carVertical, tvrtka za obradu podataka o automobilima, analizirala je stvarna izvješća o povijesti automobila iz 15 zemalja, uključujući Hrvatsku, kako bi saznala koji su modeli bili najtraženiji u 2023. godini.

Volkswagen Golf je najčešće provjeravan model u Hrvatskoj


Što je određeni model automobilima češće provjeravan na carVerticalu, to je veća potražnja, što je omogućilo stvaranje popisa najpopularnijih vozila među kupcima.

Author: Volkswagen foto: Volkswagen

Volkswagen Golf bio je najčešće provjeravan automobil u Hrvatskoj u 2023. godini s 10,5 % svih provjera povijesti na platformi, a slijede ga Audi A4 (6 %), Volkswagen Passat (4,8 %), Mercedes-Benz C klase (3,6 %) i Škoda Octavia (3,4 %).

Author: carVertical foto: carVertical

Hrvati su zainteresirani za njemačka vozila jer imaju dobru reputaciju na tržištu rabljenih automobila i vrijednost im sporije pada.

Volkswagenovi automobili čine ukupno 21,4 % svih provjera povijesti u Hrvatskoj, što ovu marku čini najpopularnijim proizvođačem vozila u zemlji. Kupci rabljenih automobila također traže i vozila marke Audi (18,1 %) i Mercedes-Benz (12,6 %).

Author: carVertical foto: carVertical

Popularni modeli mogu imati vraćenu kilometražu i oštećenja iz prošlosti

Iako popularni modeli dobivaju veliku pažnju na tržištu rabljenih automobila, kupci bi trebali biti oprezni pri kupnji takvog vozila. Mnogi automobili koji se najčešće provjeravaju u Hrvatskoj imaju vraćenu kilometražu i zapise o oštećenjima, što može posjedovanje takvog vozila pretvoriti u skup problem.

Skidanje kilometara ISTRAŽIVANJE I 'noviji auti' u Hrvatskoj imaju skinutu kilometražu

Na primjer, 3,3 % svih automobila Volkswagen Golf provjerenih na carVerticalu imalo je lažnu kilometražu, a njih 60,7 % bilo je oštećeno u prošlosti. Situacija s modelom A4 nije ništa bolja: 2,1 % ih je imalo vraćenu kilometražu, a 60,1 % bilo je oštećeno. Što se tiče modela Passat, 1,9 % imalo je izmjene na brojaču kilometara, a 58,1 % pretrpjelo je manja ili veća oštećenja. Udio automobila C klase s vraćenom kilometražom iznosi 1,09 %, a oštećeno ih je bilo 56,1 %. Kod Octavije je postotak vozila s vraćenom kilometražom 1,13 %, a oštećenih 55,5 %.

Prosječna vrijednost oštećenja kod Golfa iznosila je 4761 euro, na modelu A4 3582 eura, Passatu 3072 eura, C klasi 4990 eura, a kod Octavije 3271 euro.

ISTRAŽIVANJE Najveću kilometražu u Hrvatskoj rade Audi, Škoda, Mercedes i BMW

Stanje automobila uvelike ovisi o tome kako ga je prethodni vlasnik održavao pa se preporučuje provjeriti povijest vozila prije kupnje i posavjetovati se s profesionalnim mehaničarom.

Kupci diljem Europe preferiraju automobile marke BMW, Audi i Volkswagen

Što se tiče globalnih trendova pri kupnji automobila, Volkswagen Golf bio je najčešće provjeravan model automobila na carVerticalu, s udjelom od 4,91 %. BMW serije 3 (4,89 %), Volkswagen Passat (3,75 %), BMW serije 5 (3,68 %) i Audi A4 (3,53 %) također su se našli među najpopularnijim izborima u svim analiziranim državama. Ovaj popis također podsjeća na trendove pri kupnji automobila u Hrvatskoj.

Svi ovi modeli imaju reputaciju pouzdanih automobila i dobar odnos performansi, udobnosti i praktičnosti, zbog čega su traženi širom Europe.

Skidanje kilometara ISTRAŽIVANJE Rabljenim Audijima i BMW-ima se najviše skida kilometraža

BMW se pokazao kao najpopularniji proizvođač u svim zemljama, s udjelom od 14,7 %. Volkswagen ne zaostaje mnogo s 14,3 %, a slijedi  ga Audi s udjelom od 11,9 %.

Automobili marki Audi i Volkswagen ušli su u top 10 najpopularnijih marki u svim analiziranim zemljama. 

 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.