Novi Fastback budi mnogo više emocija, a pritom se ne zapostavljaju praktične strane auta, ima samo prednosti u odnosu na kompaktnoga 'brata' – model i30
Atraktivan, sportski i istodobno elegantan dizajn tjera prolaznike i ostale vozače da okreću glavu za ovim automobilom. Tako je uglavnom bilo tijekom našega testa.
Novi i30 Fastback bio je glavna zvijezda gdje god smo se pojavili. Izgleda vrhunski, ima jednako mjesta u unutrašnjosti kao obični i30 i malo veći prtljažnik. Dakle, u odnosu na kompaktnoga 'brata' i30 ima samo prednosti. Osim što dobro izgleda, auto se vrhunski vozi. Vožnja je poput njegova izgleda, kombinacija sportske 'nategnutosti' i elegantnoga komfornog krstarenja, nešto što podsjeća na tipične GT automobile na koje se i Fastback ugledao. Benzinski motor se tu savršeno uklapa. Vrlo je uglađen i miran, a kada treba, može dobro potegnuti. Potrošnja goriva je tijekom testa iznosila 7 l/100 km u mješovitoj vožnji. Oduševila nas je i luksuzna oprema automobila te vrhunski odnos uloženog i dobivenoga.
Klasičan i30
U unutrašnjosti se Fastback samo po sitnim detaljima razlikuje od klasičnog i30. Kvaliteta je vrhunska.
Infotainment
Jedan je od najboljih sustava u klasi na tržištu. Intuitivan je i bogat funkcijama i ima besplatno doživotno ažuriranje navigacije.
Atraktivan
Kod i30 Fastbacka svaki je dizajnerski detalj promišljen. Automobil je iz svakoga kuta atraktivan i na cesti privlači pažnju.
TEHNIČKI PODACI
masa: 1425 kg
dimenzije: 446 x 180 x 143 cm
obujam: 1353 ccm
snaga: 103 kW/140 KS
0 - 100 km/h: 9,2 s
najveća brzina: 208 km/h
potrošnja: 5,7 l/100 km
cijena: 179.665 kn (testni model) 129.990 kn (osnovni model)
Testirani i30 Fastback 1.4 TGDI u opremi ima 16” grijana i hlađena sjedala presvučena kožom, električno podešavanje vozačkog sjedala, dodirni zaslon 8” s navigacijom, 17” alunaplatke, LED prednja svjetla...
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.