Luksuzna limuzina koja je 'razvalila' tržište u Americi i Australiji, konačno je stigla u Europu! Spavate li mirno, Audi, BMW i Mercedes?
Nakon 14 godina izbivanja, Toyota Camry opet se vratila na europsko tržište i to jača nego ikada. Riječ je o najprodavanijoj limuzini na svijetu, o kojoj smo stalno mogli slušati na vijestima iz Amerike, Australije i Azije, ali vrlo rijetko u Europi. Dobivši ju na test, provjerili smo što je je zapravo razvilo toliku njezinu popularnost u svijetu.
Amerikanci su poznati po tome što vole poprilično velike aute, a Camry je upravo takav, dugačak čak 4,8 metara. To znači da u njemu ima mjesta za velik motor, dosta mjesta za vozača i suvozača, puno mjesta za putnike straga i velik prtljažnik s obujmom 524 litre. Takve karakteristike ni ne čude s obzirom na to da Camry dijeli platformu s uspješnim modelom RAV4, ali dijeli i mnogo više.
Ispod poklopca motora je 2,5-litreni benzinac koji razvija 177 konjskih snaga, ali uz električni hibridni pogonski sklop ta brojka podiže se na 218 KS i 221 Nm okretnoga momenta. Takvom snagom dolazi do 'stotke' za 8,3 sekundi i maksimalna brzina je limitirana na 180 km/h, ali ono što je bitnije u ovom slučaju jestwe potrošnja. Naime, hibridni sklop pridonosi maloj potrošnji pa je ona u gradu oko 6,5, a u prosječnoj vožnji samo 4,3 litre na 100 km.
Svu tu prostranost u kabini treba i dobro iskoristiti, a Toyota je to u Camryju napravila skoro savršeno. Cijela unutrašnjost obložena je kvalitetnim materijalima poput kože, gume i plastike u crnoj boji pijano, a i kontrolna ploča je blago okrenuta prema vozaču.
Sjedala su vrlo udobna i nude odličnu potporu, a s obzirom na to da su elektronički podesiva u 'hrpu' smjerova, ne postoji šansa da vozač ne pronađe savršenu vozačku poziciju.
Za razliku od mnogih konkurenata, raskoš ne prestaje straga pa je jednak užitak voziti se u njemu i straga. Naime, mali dodirni zaslon ugrađen je u središnji naslon za ruku pa na njemu možete mijenjati radijske stanice, pojačavati i stišavati radio, ali i podešavati poziciju sjedala. I na bočnim staklima i na stražnjem staklu nalaze se zavjesice pa se kao putnik vrlo lako možete odvojiti od ostatka svijeta.
Na kraju krajeva, sve zanima cijena, a ona je za Camry iznenađujuća. S obzirom na cijene njegove direktne konkurente te koliko udobnosti, opreme i tehnologije donosi ovaj automobil, 316.900 kuna je poprilično mala cijena. Moglo bi se reći kako je Camry najbolji omjer uloženog i dobivenoga među luksuznim limuzinama te upravo to opravdava njegovu titulu najpopularnije limuzine na svijetu.
Ekskluzivno u Hrvatskoj: Pogledajte test nove Toyote Supre:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Marin
paalfi
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.