Početna Magazin 10071 pregleda

Ma kakav BMW? Toyota Camry najpopularnija je limuzina na svijetu

Test Toyota Camry
Vidi galeriju 1/5
MA KAKAV BMW?! Toyota Camry najpopularnija je limuzina na svijetu MA KAKAV BMW?! Toyota Camry najpopularnija je limuzina na svijetu MA KAKAV BMW?! Toyota Camry najpopularnija je limuzina na svijetu MA KAKAV BMW?! Toyota Camry najpopularnija je limuzina na svijetu MA KAKAV BMW?! Toyota Camry najpopularnija je limuzina na svijetu

Luksuzna limuzina koja je 'razvalila' tržište u Americi i Australiji, konačno je stigla u Europu! Spavate li mirno, Audi, BMW i Mercedes?

Nakon 14 godina izbivanja, Toyota Camry opet se vratila na europsko tržište i to jača nego ikada. Riječ je o najprodavanijoj limuzini na svijetu, o kojoj smo stalno mogli slušati na vijestima iz Amerike, Australije i Azije, ali vrlo rijetko u Europi. Dobivši ju na test, provjerili smo što je je  zapravo razvilo toliku njezinu popularnost u svijetu. 

Test Toyota Camry | Author: Igor Kralj/PIXSELL foto: Igor Kralj/PIXSELL

Amerikanci su poznati po tome što vole poprilično velike aute, a Camry je upravo takav, dugačak čak 4,8 metara. To znači da u njemu ima mjesta za velik motor, dosta mjesta za vozača i suvozača, puno mjesta za putnike straga i velik prtljažnik s obujmom 524 litre. Takve karakteristike ni ne čude s obzirom na to da Camry dijeli platformu s uspješnim modelom RAV4, ali dijeli i mnogo više. 

Test Toyota Camry | Author: Igor Kralj/PIXSELL foto: Igor Kralj/PIXSELL

Ispod poklopca motora je 2,5-litreni benzinac koji razvija 177 konjskih snaga, ali uz električni hibridni pogonski sklop ta brojka podiže se na 218 KS i 221 Nm okretnoga momenta. Takvom snagom dolazi do 'stotke' za 8,3 sekundi i maksimalna brzina je limitirana na 180 km/h, ali ono što je bitnije u ovom slučaju jestwe potrošnja. Naime, hibridni sklop pridonosi maloj potrošnji pa je ona u gradu oko 6,5, a u prosječnoj vožnji samo 4,3 litre na 100 km

Test Toyota Camry | Author: Igor Kralj/PIXSELL foto: Igor Kralj/PIXSELL

Svu tu prostranost u kabini treba i dobro iskoristiti, a Toyota je to u Camryju napravila skoro savršeno. Cijela unutrašnjost obložena je kvalitetnim materijalima poput kože, gume i plastike u crnoj boji pijano, a i kontrolna ploča je blago okrenuta prema vozaču. 
Sjedala su vrlo udobna i nude odličnu potporu, a s obzirom na to da su elektronički podesiva u 'hrpu' smjerova, ne postoji šansa da vozač ne pronađe savršenu vozačku poziciju

Test Toyota Camry | Author: Igor Kralj/PIXSELL foto: Igor Kralj/PIXSELL

Za razliku od mnogih konkurenata, raskoš ne prestaje straga pa je jednak užitak voziti se u njemu i straga. Naime, mali dodirni zaslon ugrađen je u središnji naslon za ruku pa na njemu možete mijenjati radijske stanice, pojačavati i stišavati radio, ali i podešavati poziciju sjedala. I na bočnim staklima i na stražnjem staklu nalaze se zavjesice pa se kao putnik vrlo lako možete odvojiti od ostatka svijeta.

Test Toyota Camry | Author: Igor Kralj/PIXSELL foto: Igor Kralj/PIXSELL

Na kraju krajeva, sve zanima cijena, a ona je za Camry iznenađujuća. S obzirom na cijene njegove direktne konkurente te koliko udobnosti, opreme i tehnologije donosi ovaj automobil,  316.900 kuna je poprilično mala cijena. Moglo bi se reći kako je Camry najbolji omjer uloženog i dobivenoga među luksuznim limuzinama te upravo to opravdava njegovu titulu najpopularnije limuzine na svijetu

 

Ekskluzivno u Hrvatskoj: Pogledajte test nove Toyote Supre:

Auto start YouTube kanal | Author: Auto start foto: Auto start

  • MARIA

    Pozdrav Prijatelji su Maria Guadalupe, ovdje sam kako bih informirao sve što sam doživio online kada sam tražio kredit. Izgubio sam mnogo novca tražeci zajam dok nisam upoznao VLADIMIRA FINANCIAL INVESTITORA. Tko mi je pomogao dobiti kredit od 60000 eura
  • Marin

    Kupovat ce se, Hrvat voli skuplje. 
  • paalfi

    kad budu takve cjene i kod nas onda se bude i kupovalo.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.