Ključ uspjeha je načiniti brendove prepoznatljivim u Europi, izjavio je Borgwardov šef dizajna Anders Warming

Da je riječ o ozbiljnome planu kineskih proizvođača automobila uvelike govori to što su angažirali brojne stručnjake s europskoga područja, koji će im pomoći da uspješno prošire svoje proizvode na europsko tržište. Na Dalekom istoku svjesni su kako omjer kvalitete i dizajna ukomponiran s dobrom tržišnom cijenom mora biti na većoj razini nego što su na to navikli u zemljama azijskoga kontinenta te da ih jedino takav pristup može gurnuti među najprodavanije u Europi.

Činjenica je da u Europi postoji averzija prema kineskim proizvodima i brojni pokušaji ulaska na europsko tržište su propali prije svega zbog njihove loše kvalitete. U Europi sve vrvi od poznatih brendova koji su zajahali europskim tlom i čin se gotovo nemogućim odlijepiti ih, ali na pitanje što oni mogu ponuditi, a da drugi to već nemaju vlasnik kompanije Great Wall Motors dao je zanimljiv odgovor:
- Nitko ne može napraviti automobil i prodavati ga po cijeni kao što to ja mogu učiniti. Zanimljivo?

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.