Početna Magazin 12084 pregleda

Ovo su najbolji električni automobili po klasama

ADAC je sastavio rang listu svih do sada testiranih električnih automobila po klasama

Najpoznatiji europski automobilski klub ADAC već godinama testira električne aute i daje im ocjene. Sada su sastavili rang listu svih do sada testiranih električnih automobila po klasama. Na listi su samo automobili koji se trenutno prodaju na tržištu. Napominjemo, ocjene su po "njemačkom sistemu" od 1 do 6 pri čemu je 1 najbolja moguća ocjena, a 6 najgora moguća. 

Author: Fiat foto: Fiat

U klasi najmanjih gradskih automobila (A-Segment) ponuda je jako mala pa su na listi samo dva automobila. Fiat 500e Cabrio se s ocjenom od 2,5 pokazao mnogo boljim od Renaulta Twinga koji je dobio ocjenu 4,1 jednu od najgorih od svih testiranih auta. 

Author: Hyundai foto: Hyundai

U B-segmentu (gradski auti i mali SUV-ovi) već ima mnogo više automobila. Prvo mjesto s identičnom ocjenom 2,1 dijele Hyundai Kona Electric i Kia e-Soul, oba s baterijom od 64 kWh. Treće mjesto s ocjenom 2,2 dijele Opel Corsa-e, Peugeot e-2008 GT i Honda e. najgora je Dacia Spring s ocjenom 4,1.

Author: Volvo foto: Volvo

U C-segmentu (kompakti i kompaktni SUV-ovi) najboljim se na testu pokazao Volvo C40 Single Motor Ultimate s ocjenom 1,8. Drugo mjesto dijele Kia Niro EV Inspiration i Mercedes EQA 250 s ocjenom 1,9. Najgori u ovoj klasi su Nissan Leaf (62kWh) e+ Tekna. Opel Combo e-Life Ultimate i MG5 Maximum range Luxury s ocjenom 2,4. 

Author: Škoda foto: Škoda

U D-segmentu (limuzine, karavani i SUV-ovi srednje klase) prvo mjesto s ocjenom 1,7 dijele čak četiri automobila: Škoda Enyaq Coupe RS iV, Škoda Enyaq RS iV, Hyundai Ioniq 6 2WD (77,4 kWh), i BMW iX3. Najgori u ovoj klasi je kineski Aiways U5 Premium s ocjenom 2,5. 

Author: BMW foto: BMW

U E-segmentu (viša srednja klasa) najbolju ocjenu 1,6 je dobio BMW iX xDrive50. Drugi je Mercedes EQE 350 (1,7), a na trećem mjestu je kineski Nio EL7 (100 kWh) s ocjenom 2,0. Najgori je Citroen e-Specetourer s ocjenom 2,7. 

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

U F segmentu (visoka klasa) najbolju ocjenu 1,6 dobio je Mercedes EQS 450+. Drugo mjesto dijele Mercedes EQS 580 4Matic i BMW i7 xDrive60 s ocjenom 1,7. Najgori u ovoj klasi je Audi E-tron GT quattro s ocjenom 2,0. 

ADAC je aute rangirao i po odnosu uloženog i dobivenog s obzirom na cijenu. Po tom kriteriju najbolji po klasama su Fiat 500e Cabrio (A-segment), Peugeot e-208 GT i Renault Zoe Z.E. 50 (B-segment), Citroen e-C4, Nissan Leaf (40 kWh) Acenta i mazda MX-30 e-Skyactiv (C-Segment), Škoda Enyaq iV80 (D-segment), Mercedes EQE 350 (F-segment) i Porsche Taycan 4S performance Plus (F-segment). U nastavku donosimo kompletnu listu svih automobila s ocjenama. Prva ocjena je rezultat testa, a druga je za odnos uloženog i dobivenog. Automobili s zvjezdicom pored imena nemaju ocjenu za odnos uloženog i dobivenog zbog premalo podataka o cijenama. 

A-segment

Fiat 500e Cabrio (42 kWh) Icon 2,5  2,1
Renault Twingo Electric Intens 4,1  2,7

B-segment

Hyundai Kona Electric (64 kWh) Spirit 2,1 2,2
Kia e-Soul (64 kWh) Spirit 2,1 2,2
Opel Corsa-e 2,2  2,0
Peugeot e-2008 GT 2,2  2,1
Honda e 2,2  2,2
Peugeot e-208 GT 2,3  1,6
Opel Mokka-e Ultimate 2,3  2,2
Renault Zoe Z.E.50 (52 kWh) 2,5  1,6
Dacia Spring Comfort Plus 4,1  2,6

C-segment

Volvo C40 Pure Electric Single Motor Ultimate 1,8  2,6
Kia Niro EV Inspiration 1,9  2,2
Mercedes EQA 250 Electric Art 1,9  2,2
VW ID.3 Pro Performance 1st Max 2,0  2,2
Cupra Born e-Boost 2,1 2,2
Renault Mégane E-Tech EV60 220 hp 2,1  2,2
BYD Atto 3* 2,1
Citroën e-C4 Shine 2,2  2,1
Nissan Leaf (40 kWh) Acenta 2,3  2,1
Mazda MX-30 e-Skyactiv 2,3  2,1
MG5 Maximum Range Luxury 2,4  2,4
Opel Combo e-Life Ultimate 2,4  2,4
Nissan Leaf (62 kWh) e+ Tekna 2,4  2,5

D-segment

Škoda Enyaq Coupé RS iV 1,7  2,5
Hyundai Ioniq 6 (77,4 kWh) 2 WD 1,7  2,5
Škoda Enyaq RS iV (ab 01/2023) 1,7  2,6
BMW iX3 1,7  2,7
VW ID.5 Pro Performance 1,8  2,3
Hyundai Ioniq 5 Techniq 2WD 1,8  2,5
BMW i4 eDrive40 1,8  2,6
Hyundai Ioniq 5 Uniq 4WD 1,8 2,8
Škoda Enyaq iV80 1,9  2,2
Kia EV6 (58 kWh) 1,9  2,3
VW ID.4 Pro Performance 1,9  2,3
Kia EV6 (77,4 kWh) 1,9  2,3
Polestar 2 Long Range Single Motor 1,9  2,3
Hyundai Ioniq 5 2WD (72,6 kWh) 1,9  2,4
Mercedes EQB 350 Electric Art 4Matic  1,9  2,7
Audi Q4 Sportback 40 e-tron 1,9  2,6
Genesis GV70 Electrified Sport AWD 1,9  2,9
Tesla Model 3 (60 kWh/LFP) 2,0  2,5
Nissan Ariya (63kWh) Evolve Pack 2,0  2,5
Polestar 2 Long Range Dual Motor 2,0  2,6
Tesla Model Y Maximum Range AWD 2,0  2,9
Genesis GV60 Sport Plus AWD 2,0  3,0
Jaguar iPace EV400 S AWD 2,0  3,1
Subaru Solterra Platinum plus 2,1  2,8
Ford Mustang Mach-E Extended Range 2,1  3,0
Mercedes EQC 400 4Matic 2,1  3,1
VW ID.4 GTX 4Motion 2,2  2,5
MG Marvel R Electric Performance 2,4  2,8
Aiways U5 Premium* 2,5

E-segment

BMW iX xDrive50 1,6  3,6
Mercedes EQE 350 1,7  3,1
Nio EL7 (100 kWh)* 2,0
Mercedes EQV 300 Long 2,4  3,5
Citroën e-Spacetourer 2,7  3,4

F-Segment

Mercedes EQS 450+ 1,6  3,6
Mercedes EQS 580 Electric Art 4matic 1,7  3,6
BMW i7 xDrive60 1,7  3,6
Porsche Taycan Sport Turismo GTS 1,8 3,6
Porsche Taycan 4S Performance Plus 1,9 3,4
Nio ET7* 1,9
Audi e-tron GT quattro 2,0 3,8

 

 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.