Subaru se trudi biti po svemu drugačiji. U nekim stvarima je to pun pogodak. Ovo je jedan od najboljih terenaca među SUV-ovima, no ne oduševljava njegov mjenjač
Koliko je Subaru drugačiji potvrđuje Forester. Subaru se drži velikog atmosferskog bokser motora, pogon je stalan na sve kotače i simetričan s odnosom 50 : 50, a mjenjač je CVT.
Dok drugi svoje sigurnosne sustave i sustave za pomoć u vožnji temelje na radarima i drugim senzorima, Subaru sve rješava takozvanom stereokamerom. Većina ovog odlično funkcionira. Zbog bokser motora težište je niže pa se auto odlično 'ponaša' na cesti, lošoj podlozi i snijegu. Teško je naći SUV s boljim pogonom 4 x 4, a i sustavi za pomoć u vožnji su među najboljim u klasi.
Ipak tu ima i izraženih minusa. Mjenjač CVT bez brzina često iritira i krade gomilu performansi. Konkretno, u odnosu na auto s ručnim mjenjačem ovaj je 1,2 sekunde sporiji do 100 km/h. Idealna nije ni potrošnja bokser motora. Na testu u gradu iznosila je oko 10,5 litara. Kome te dvije stvari ne smetaju, u ovom autu neće se razočarati.
TEHNIČKI PODACI
masa: 1551 kg
dimenzije: 461 x 180 x 174 cm
obujam: 1995 ccm
snaga: 110 kW/150 KS
0 - 100 km/h: 11,8 s
najveća brzina: 192 km/h
potrošnja: 6,5 l/100 km
cijena: 323.364 kn (testni model) 264.261 kn (osnovni model)
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
EdraMarsala
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.