Stiže nam najimpresivnija postava kompaktnih noviteta u povijesti. Većina najvažnijih proizvođača odlučila je baš ove godine predstaviti ili uvesti novu generaciju svojega kompaktnog modela
Prošla godina nam je donijela 'poplavu' novih SUV modela, no ova će očito biti u znaku najprodavanije klase u Europi i u Hrvatskoj, klasičnih kompakata.
U 2019. stiže nam najimpresivnija postava kompaktnih noviteta u povijesti. Većina najvažnijih proizvođača odlučila je baš ove godine predstaviti ili na tržište uvesti novu generaciju svojega kompaktnog modela. U središtu pozornosti bit će novi Volkswagen Golf koji će, ako sve bude prema očekivanjima, biti predstavljen u studenome. No o najvećoj zvijezdi 2019. godine zasad se ne zna gotovo ništa. Naime,još nema službenih informacija o tomu autu ni špijunskih fotografija .
Po mnogima najbolji japanski auto u kompaktnoj klasi dobiva svoju novu generaciju. Između ostalog, Mazda 3 dobiva revolucionarni benzinski motor koji za rad ne treba svjećice.
No većina konkurenata već je pokazala svoje karte. Prvi će u utrku Hrvatski auto godine, Ford Focus, čija prodaja kod nas upravo počinje. U veljači stiže nova Toyota Corolla, zapravo nasljednica Aurisa u svim trima karoserijskim verzijama. U prvoj polovici ove godine kompaktnu će klasu ojačati i potpuno nova Mazda3, a sredinom godine svoj adut u zahuktalu utrku u kompaktnoj klasi šalje i Škoda – stiže nam nova Scala.
‘Češki Golf’ je jedan od najviše očekivanih noviteta godine. Konačno iz Škode stiže auto koji će se moći izravno usporediti s kraljem klase, Volkswagen Golfom
Dakle u 2019. kompaktna će se klasa promijeniti iz temelja. Velike stvari dogodit će se i u svijetu superautomobila. Bugatti bi ove godine mogao biti skinut s prijestolja jer svoje adute u utrku šalju Aston Martin i Mercedes. Valkyrie i AMG One imat će više od po 1000 KS i vozna svojstva bliska Formuli 1. Sigurni smo kako će podići veliku prašinu kad stignu. No s obzirom na to da je riječ o velikim i kompliciranim projektima, možda će biti odgođen dolazak na tržište.
Godina 2019. bit će godina hiperautomobila. Najavljen je dolazak Valkyrie, auta koji će imate vozna svojstva slična Formuli 1, a sličan model bit će i Mercedes-AMG One.
Velik rast broja električnih automobila?
Godina 2019. trebala bi biti i godina početka proboja električnih automobila, barem što se europskih proizvođača tiče. Audi namjerava prodati oko 45.000, BMW 33.000, Mercedes 29.000, a VW 110.000 električnih auta. Glavne električne zvijezde ove godine bit će novi Audi E-tron koji dolazi tijekom ožujka i Mercedes EQC čiji se datum početka prodaje još ne zna.
Audi e-tron: Električni SUV s 408 KS najfascinantniji je auto koji je Audi ikad proizveo. Stiže tijekom ožujka.
Na cestama u Hrvatskoj mogli bismo ugledati i prvi Tesla Model 3. Iako se taj auto neće službeno uvoziti u Hrvatsku, počet će prodaja u Njemačkoj. No s tom najavom treba biti oprezan jer mnogi su se planovi u vezi s novim Teslinim modelom posljednjih godina izjalovili.
Nova ‘Trojka’ dosta je veća od prethodnika. Na početku prodaje nudit će se dvije benzinske (184 i 258 KS) i tri dizelske verzije snage od 150 do 265 KS. Prodaja počinje tijekom ovoga proljeća, a kasnije stiže i hibridna verzija.
Srednja klasa će ove godine dobiti dva nova predstavnika. Za dva mjeseca počinje prodaja najatraktivnijeg i najnaprednijega Peugeota današnjice, novoga 508, a malo poslije u Hrvatsku stiže i novi BMW serije 3. S obzirom na ‘prašinu’ koju su ova dva automobila podigla, jasno je kako su limuzine iz srednje klase još daleko od najavljenog izumiranja. Kako je u 2018. na tržište stigao rekordan broj SUV-ova, 2019. će biti ipak malo umjerenija. Među modelima koji dolaze izdvajamo najveći Citroën, model C5 Aircross, najveći Seat – novi Tarraco te novu generaciju Toyote RAV4, koja stiže već ovoga mjeseca.
Francuska limuzina atraktivnija je od bilo čega što je posljednjih godina izašlo iz pogona Peugeota. Novi 508 je već prije početka prodaje podigao ‘mnogo prašine’.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.