Nezaobilazan aspekt finala američkoga nogometa su reklame, a među oglašivačima često prednjači autoindustrija visokobudžetnim reklamama
Super Bowl, finale američkoga nogometa, najgledaniji je sportski događaj u Sjevernoj Americi i ima status neslužbenoga nacionalnog praznika. Uživo ga prati više od 100 milijuna gledatelja, a nezaobilazan aspekt cijeloga događaja su gledanje i rasprava o reklamama. Zbog visoke gledanosti cijena je čak i 3,5 milijuna dolara za trideset sekunda, a pojavljivanje u reklami tijekom Big Gamea stvar je prestiža i imidža raznih brendova, pa tako i autoindustrije.
Za reklamiranje na Super Bowlu tvrtke redovito razvijaju visokobudžetne reklame s poznatim osobama, kolokvijalno nazvane "Super Bowl ad". Nerijetko oglašivači koriste reklamu ne samo kako bi povećali svijest o vlastitim proizvodima i uslugama, nego stvaraju priliku kako bi se o njima dodatno pričalo i time stvorila dodatna izloženost. U nastavku donosimo neke od najboljih reklama za automobile iz 2016. i ranije.
Audi
BMW
Hyundai
Mini
Toyota
KIA
TOP 10 SVIH VREMENA
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.