Proizvođači smatraju kako je korisnije da pored izloženih modela automobila stoje ljudi iz struke, koji će posjetiteljima iz prve ruke moći objasniti detalje o automobilima
Nedavno nas je sve potresla službena objava iz Formule 1 kako popularne i rado viđene hostese, poznatije kao "grid girls", više neće biti dio oktanskoga folklora. Nije dugo trebalo da ovaj očigledno novi trend usvoje i proizvođači automobila, pa su odlučili kako atraktivne djevojke više neće krasiti njihove izložbene prostore na salonima automobila.
Oni smatraju kako je korisnije i produktivnije da umjesto njih pored izloženih novih modela automobila stoje ljudi iz struke, koji će posjetiteljima iz prve ruke moći objasniti detalje o automobilima. U to smo se imali prilike uvjeriti i početkom tjedna na ženevskom salonu, gdje smo primijetili manji broj hostesa, a i promijenio se i stil uniformiranja. Tako su sada djevojke obučene znatno ležernije ili elegantnije, a ono što nikako više nije dio donedavno uobičajenoga dresscodea je usko, kratko, prozirno i izazovno.
Ovome trendu i filozofiji prvi su se priklonili Nissan i Toyota, a Nissanova glasnogovornica Sara Jenkins pojasnila je: "Vremena se mijenjaju, danas puno više ima smisla da uz automobile imamo specijaliste za proizvod, jer na kraju krajeva, prodajemo automobile".
U Grupaciji FCA kažu kako će imati hostese kao i dosad, ali će im se pridružiti i muškarci, a isti pristup u Ženevi je imala i Grupacija PSA. Pirelli, koji je poznat po svojim kalendarima s ljepoticama u vrućim izdanjima, svoje je hostese ove godine odjenuo u daleko smjelije kombinacije i duge hlače.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.