Proizvođač iz Wolfsburga ovim se modelom zaista razigrao i nije previše mario za inače pomalo konzervativna dizajnerska načela tvrtke
Volkswagen je još pojačao svoju ponudu SUV-ova, sad ih je pet, a najnoviji član zove se T-Cross. Mi smo ga vozili u sklopu svjetske prezentacije na španjolskoj Mallorci i otkrili sve njegove tajne. Riječ je o najmanjemu Volkswagenovu SUV-u, atraktivnom urbanome crossoveru, bez sumnje trenutačno najopuštenije i najlepršavije dizajniranome Volkswagenu.
T-Cross je srodan Volkswagenu Polu, a dužinom 411 centimetara samo blago nadmašuje dužinu tipičnoga gradskog automobila. Ponudom prostora u unutrašnjosti nimalo ne zaostaje za većim Golfom. Štoviše u prtljažnik stane 385 litara, što je pet litara više nego u Golfu, no to nije sve. T-Cross ima i pomičnu stražnju klupu (do 14 centimetara) zahvaljujući kojoj se može birati želite li više mjesta na stražnjoj klupi ili u prtljažniku. Uz ovaj trik prtljažnik može narasti do 455 litara, a to je već na razini modela iz srednje klase.
Dakle, vrlo je praktičan i atraktivan. Volkswagen se ovim modelom zaista razigrao i nije previše mario za inače pomalo konzervativna dizajnerska načela tvrtke. Posebno se to vidi na stražnjemu dijelu koji je potpuno drugačiji od onoga na bilo kojemu drugom modelu VW-a. Ponuđene su vrlo široka paleta živih boja i jako razigrane kombinacije boja i dekora u unutrašnjosti. Ukratko, nijedan VW dosada nije bio ovako 'otvoren'.
T-Cross nudi sve najbolje što VW trenutačno ima na zalihi za ovu klasu automobila. U unutrašnjosti dominiraju prilagodljivi digitalni instrumenti te središnji dodirni zaslon s promjerom 8 inča. Sve ovo, naravno, dio je dodatne opreme. Nijedan drugi auto u njegovoj klasi nije tako dobro opremljen sigurnosnim tehnologijama i sustavima za pomoć u vožnji.
Ponuda motora je zasada poprilično skromna. Volkswagen T-Cross nudi se samo u kombinaciji s trocilindričnim jednolitrenim benzinskim motorima koji razvijaju 95 i 115 KS. U lipnju bi ponudu trebao upotpuniti dizelaš s 95 KS, a krajem godine stiže i top-model s benzinskim 1,5-litrenim motorom sa 150 KS. Isprobali smo samo motore koji su trenutačno ponuđen i već u kombinaciji sa 115 KS T-Cross je vrlo dinamičan i zabavan automobil.
Do 100 km/h ubrza za 10,2 sekunde i postiže maksimalna 193 km/h. Ovjes je izuzetno 'sposoban', vrlo udoban pri nježnoj vožnji i čudesno prilagodljiv kada krenete u malo oštrije “manevre”. Iskreno, uopće nemate osjećaj da vozite povišeni SUV, nego nekakav mali gradski auto sa sportskim 'ambicijama'.
Pogona na sve kotače nema niti će ga biti, osnovni motor ima peterobrzinski ručni mjenjač, a u modelu sa 115 KS možete birati šesterobrzinski ručni ili mjenjač DSG-a sa sedam stupnjeva prijenosa.Očekuje se da će prodaja u Hrvatskoj službeno početi sredinom travnja. Osnovni model, T-Cross s motorom 1.0 TSI s 95 KS i paketom opreme Life stajat će od 128.868 kuna. T-Cross 1.0 TSI Style sa 115 KS starta cijenom od 146.511 kunu.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.