Jedan od najvećih svjetskih automobilskih koncerna, koji zapošljava više od 500.000 ljudi, mnogima je kroz povijest donio suze, što od radosti kad su svoga limenog ljubimca marke VW napokon kupili, što od tuge kad su se u jednome trenutku s njime morali rastati. No jedno je sigurno: svima koji su ga imali ili ga još uvijek posjeduju taj je automobil bio, ostao i uvijek će ostati najdraži auto u njihovu životu
Zašto je to tako? Još od osnutka tvrtke 1937. godine, VW je mnogim obiteljima donio sreću. To je životni stil koji jednostavno ne mogu shvatiti oni koji u neke modele nikada nisu ni sjeli. Volkswagen je svoje automobile približio ljudima, jer u ondašnje vrijeme samo su si rijetki mogli priuštiti nešto više od motocikla. Još od prvoga modela, kada je tvrtka ponudila tržištu samo narodni auto u obliku legendarne 'bube', ljudi su cijenili VW više od bilo kojih drugih brendova. Tvrtka je iz godine u godinu rasla, na tržištu se počelo pojavljivati sve više modela, a obitelji koje je krasio član VW obitelji svakog su tjedna fotoaparatima bilježile svoje avanture.
Kad se samo prisjetim djeda i njegova Golfa iz prve generacije...! Svake se subote točno u 11 sati uputio na parking gdje bi sve do kasnih poslijepodnevnih sati prao i dotjerivao svoga limenog ljubimca. Gotovo uvijek je uslijedila vožnja po kvartu, pa fotografiranje i zatim pospremanje auta u garažu. I mi, djeca, uživali smo u njemu, iako taj auto, naravno, nije imao klima-uređaj, a ni radio nije uvijek bio u funkciji. A duga putovanja nestrpljivo smo čekali. Vjetar u kosi, iza spuštenih prozora, za brzine veće od 80 kilometara na sat, vodio nas je u neke, tada već viđene, futurističke filmove.
Nakon nekoga vremena na tržištu se pojavila druga generacija popularnoga Golfa, svi su ga mahom željeli, pa i moj djed. Dugo je razmišljao, a nakon nekoliko mjeseci odlučio ga je kupiti. U tome Golfu on i danas vidi svoju prvu ljubav, i iako je poslije vozio baš sve, od Forda do Toyote, 'dvojkica' je i dalje u obitelji. 'To je najbolji auto koji se ikada proizveo', uporan je djed. Iako je u tome trenutku, bar na neko vrijeme, prestala obiteljska povezanost s rastom ove njemačke kompanije i s njezinim novim modelima, jer djed je ostao pri svome Golfu 'dvojki', i dalje smo rado kao djeca trčali jedni drugima, pa čak i susjedima kada bi se na njihovu parkingu pojavio neki novi model VW.
Svi smo maštali kako ćemo jednoga dana voziti upravo taj Volkswagen u koji smo gledali. Redali su se tako modeli, bilo ih je sve više, a i izrazi lica ljudi koji su ih vozili bili su, usudio bih se reći, sretniji nego na licima onih koji su vozili automobile nekih drugih proizvođača. Stizali su redom modeli poput Pola, novih generacija Golfa, Passata – ti su bili najpopularniji. Neki automobili proizvedeni tada i dan-danas služe svoje vlasnike, a kad u mislima prolazim stazama djetinjstva rado se prisjetim djeda kako pere svoju 'dvojkicu'. Otada godine su strelovito prolazile, a VW je postajao sve popularniji, moderniji.
Iz Njemačke su stizala čuda tehnologije. Automobili s automatskim klima-uređajem, s električnim spuštanjem i podizanjem stakala... A onda je došao red na mene da napokon kupim i sebi neki auto i, naravno, bilo je lako zaključiti da je i moj izbor bio upravo VW, i to Polo GTI. Oduvijek sam bio ljubitelj brže, adrenalinske vožnje pa se zato živahni Polo činio dobrim izborom za mene. Napokon sam potpuno uspio osjetiti ono što samo vlasnici ovih njemačkih ljepotana osjećaju već dugi niz godina.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
mikey
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.