Početna 182 pregleda

Mazda6 Wagon AWD - nema ni veće ni skuplje šestice

Mazda6 Wagon AWD
Vidi galeriju 1/9
Mazda6 Wagon AWD - nema ni veće ni skuplje šestice Mazda6 Wagon AWD - nema ni veće ni skuplje šestice Mazda6 Wagon AWD - nema ni veće ni skuplje šestice Mazda6 Wagon AWD - nema ni veće ni skuplje šestice Mazda6 Wagon AWD - nema ni veće ni skuplje šestice Mazda6 Wagon AWD - nema ni veće ni skuplje šestice Mazda6 Wagon AWD - nema ni veće ni skuplje šestice Mazda6 Wagon AWD - nema ni veće ni skuplje šestice Mazda6 Wagon AWD - nema ni veće ni skuplje šestice

Testirali smo najopremljeniju karavansku verziju Mazde 6, s automatskim mjenjačem i pogonom na sva četiri kotača, koja za 364.000 kuna nudi više nego itko među konkurentima

AWD sustav koji je patentirala Mazda jedan je od najnaprednijih na tržištu. Za razliku od konkurenata koji koriste samo podatke o vrtnji pojedinih kotača, Japanci iz Hiroshime koriste očitanja s čak 27 senzora, među ostalim i senzora temperature zraka, senzora za kišu, nagiba vozila, zakretanja upravljača, momenta potrebnoga za zakretanje upravljača, vrtnje sva četiri kotača...

Mazda6 Wagon AWD | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

Sve te informacije obrađuje 200 puta u sekundi, kako bi unaprijed, prije nego što uopće nastupi proklizavanje prednjih kotača, poslao dio momenta na stražnje. To u praksi izgleda tako da se sva sila 175 turbodizelskih konja u svakome trenutku, pa i na mokrome asfaltu, može prenijeti na podlogu.

Mazda6 Wagon AWD | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

Ovaj karavan, koji Mazda naziva Wagon, redizajnirana je verzija šestice, a najveće su promjene u uutrašnjosti. Kokpit je sofisticiraniji, s povećanom pločom s instrumentima te širom središnjom konzolom. Središnji je zaslon sada bolje uklopljen u nju, a povećani su i prekidači klimatizacijskoga uređaja.

Mazda6 Wagon AWD | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

Završna je obrada također poboljšana, kao i ergonomija za vozača i suputnike. Nova sjedala u zavojima bolje drže tijelo, a u testiranome vozilu s Revolution Top paketom opreme izrađena su od najfinije kože.

Mazda6 Wagon AWD | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

Novost je i to što nema klasičnu nego električnu parkirnu kočnicu. Posljednja generacija SKYACTIV četverocilindričnoga dizelskog motora s obujmom 2191 ccm, s dva varijabilna turbopunjača, ispucava najveći okretni moment od respektabilnih 420 Nm, već pri 2000 o/min.

Ovaj 1485 kg teški automobil do 100 km/h stiže za 9,1 sekundi, a u stanju je pojuriti do krajnjih 209 km/h. U odnosu na limuzinsku verziju šestice, potrošnja je neznatno veća, na testu je prosječno iznosila 8 litara na 100 kilometara.

TEHNIČKI PODACI

Mazda6 Wagon CD175 AT AWD

Cijena  osnovni model 344.729 kuna

Cijena  testni model 364.729 kuna

Motor  4 cilindra, turbodizelski

Obujam  2191 cm3

Snaga  129 kW/175 KS pri 4500 o/min

Moment  420 Nm pri 2000 o/min

Mjenjač  automatski, 6 stupnjeva

Najveća brzina  209 km/h

Ubrzanje  0-100 km/h 9,1 s

Potrošnja  6,4/4,9/5,4 l/100 km

Test  8,0 l/100 km

Emisija  CO2 143 g/km

Dimenzije  D/Š/V 4805/1840/1475 mm

Prtljažnik  522/1648 l

Masa  1485 kg

Jamstvo  5 godina

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.