Pomalo "pomodan", novi ASX još uvijek odiše atraktivnim izgledom, najmodernijom pogonskom i motornom tehnologijom te luksuznom unutrašnjošću "napucanom" gadgetima
Sadašnja generacija ASX-a u posljednjem redizajnu pokazala je najbolje što može, godinu prije odlaska u mirovinu. Uvjereni smo - jedan je od posljednjih "pravih", sportski orijentiranih kompaktnih crossovera. Ključ je u legendarnom Mitsubishijevu pogonu na sva četiri kotača, koji nije izgubio natjecateljsku notu, godinama građenu na rally stazama pa i u Pariz-Dakar utrkama. Dizajn se i nadalje može smatrati privlačnim, bezvremenskim, iako je prvi ASX ugledao svjetlo dana još 2010. Uglavnom zbog toga što su Japanci i tada izbjegavali zamršene linije i žrtvovali detalje u korist jednostavnosti i sklada. Većina će kupaca odabrati ovaj automobil baš zbog toga. Moda je ipak moda, zahtjevi ekologije sve su stroži, pa je tako novi ASX opremljen novim dizelskim motorom s 1.6 litara obujma. Njegovih 115 KS i okretni moment 270 Nm dovoljni su da 1565 kg teški auto za 11,5 s povuku dio stotke te do najveće brzine od 180 km/h.
Zahvaljujući najnovijoj DI-D tehnologiji i downsizingu agregata uspjeli postići respektabilne brojke. Iako ASX ima pogon na sva četiri kotača, velike alu-naplatke i puno opreme, ni kad se "žešće" gazi ne troši više od 5 l/100 km, a za vožnje brzinom 130 km/h na autocesti 4,7 l. Štedljiv i robustan, s atraktivnim izgledom i prihvatljivom cijenom, dobitna je kombinacija. Spartanski uređena unutrašnjost staroga modela dobila je sada veliki, na dodir osjetljivi zaslon, opremljen MMC-om (Mitsubishi Multi-komunikacijskim sustavom) s navigacijom, kamerom za vožnju unatrag, putnim podacima, USB priključkom, SD pristupom za memorijsku karticu... Ima devet zvučnika i pojačalo jako 710 W, kao i osvrtno postavljanje stražnje kamere. Novo je i kolo upravljača, luksuznija su sjedala opremljena grijačima, materijali su kvalitetniji i sve odiše nekom svježinom i premium dojmom.
Kako bi i izvana izgledao još atraktivnije sada ima ialuminijske kotače velike 18 cola i redizajnirana prednja Ksenon i stražnja LED svjetla. S Intense+ paketom opreme na novome ASX-u ništa ne nedostaje.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.