Novi model zamijenit će inačicu s 300 kubika, a i dalje cilja na mladu skupinu vozača spremnih za svakodnevnu vožnju i poneki izlet na trkaću stazu
Kawasaki je proizveo ovaj motocikl kako bi ostao konkurentan KTM-u RC390 i Yamahi R3, stoga nova Ninja iz dvocilindričnog rednog agregata razvija čak 45 KS. Mala Ninja opremljena je i sustavom Slipper Clutch, što je u prijevodu proklizavajuće kvačilo koje će vozaču omogućiti potpuno kontrolu na pisti.
Što se ostalih komponenti tiče, sprijeda je ugrađena 41-milimetarska vilica, a nove su Nissinove kočnice opremljene i ABS-om. U Kawasakiju tvrde kako su se potrudili popraviti sve što na 300-tki nije bilo dobro. Rezultat toga je uže sjedalo koje omogućava bolji osjećaj u vožnji, a i cijeli okvir napravljen je tako da izdrži sve napore, zaustavi uvijanja i pruži vrhunsku stabilnost vozaču.
Što se opreme tiče, Ninja 400 posjeduje prednje farove u Full-LED tehnologiji, što je prvi slučaj u ovoj malenoj klasi motocikala. Također, osvježena je i tabla s instrumentima, koja sadrži sve bitne informacije o motociklu i vožnji. U Kawasakiju navode kako je spremnik sa zapreminom 14 litara dovoljan da bi se prešlo čak 340 kilometara. Motor ima masu 168 kilograma, što se penje na oko 185 kg kad se uliju gorivo i sve potrebne tekućine.
Više informacija saznat ćemo na predstojećem sajmu EICMA u Milanu, kada će Kawasaki predstaviti ovaj model i na europskome tlu.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.