Ruski dizajner Burov, sa Šveđanima iz Koenisegga upustio se u gradnju motocikla budućnosti, a rezultat je proizvod koji se doima kao da je stigao s naslovnice nekoga znanstveno-fantastičnoga romana...
Švedski proizvođač Koenigsegg, nadaleko i naširoko poznat po gradnji automobila s vrhunskim performansama, upustio se u izradu koncepta vozila na dva kotača, kojim je privukao jednaku pažnju kao nekim svojim superautomobilom. Možda je razlog uspjeh Caterhamova čudovišta na dva kotača nazvana Brut i zasigurno ćemo u budućnosti viđati još ovakvih vozila. Ovaj je koncept za Koenigsegg nacrtao ruski dizajner Burov, čija je misao vodilja bio nevjerojatno futuristički izgled.
Burov Art je budućnost upakirao u retro stil, s dva stražnja amortizera, odričući se moderne konfiguracije monoamortizera. Superkratko sjedalo i rep iz kojeg izviru dvije velike ispušne cijevi ne ostavljaju prostora komforu, a u vožnji će uživati samo vozač. Usprkos tome stražnji kraj nije ništa manje agresivan.
Što se tiče prednje strane, tu je jednostavan far izveden u LED tehnologiji koji nekome može izgledati suptilan i nenametljiv, ali se također odlikuje atraktivnošću i zavidnim rasvjetnim karakteristikama. Sve u svemu, vozilo u cijelosti zadržava svojevrstan minimalistički styling. Primijetit ćemo da prednjega blatobrana nema. Kome li je on uopće potreban na ovakvome motociklu?
Oštro oko vidjet će dramatičnu sličnost Koenigseggova konceptnog motocikla s Lotusovim C-01 konceptom iz 2014. godine, koji je dizajnirao Englez Daniel Simon. Pogledamo li obje strane vidjet ćemo kako je sličnost frapantna. Glavna razlika između Koenigsegga i Lotusa je to što je Rus Burov dizajnirao motor koji slavi i pozdravlja budućnost, a Simonov Lotus izgleda kao da se zaglavio u prošlosti. Oba motocikla kroz izgled slave zlatno doba utrka i utrkivanja.
Budući da su oba već sada više od konceptnih crteža, teško je reći hoće li netko odlučiti napraviti iz njih prijelaz i proizvesti komercijalni motocikl. Makoliko gledali fotografije sasvim sigurno ćete se odlučiti za jedan Koenigsegg. Tek toliko da ga imate i, naravno, ako ćete moći platiti. Sudeći prema cijeni švedskih superautomobila koji se mogu nabaviti, neće vam biti nimalo lako.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.