Vozeći se živopisnim krajolicima Toscane i obalom Sredozemnoga mora isprobali smo najnoviji Piaggiov adut u klasi gradskih skutera, sa suvremenim agregatom, velikim prtljažnim prostorom i povoljnom cijenom
Piaggio je opalio iz svih oružja kako bi popunio prazninu u proizvodnom programu gradskih skutera, onu između Libertyja i Beverlyja. Zbog novoga hita Medleya potegnuli smo čak do Toscane. Ovaj "talijan" sada ima sve karakteristike japanskih konkurenata pa i više od toga. Usto, osim najnovijim tehničkim rješenjima, napada ih i cijenom, jer novi će skuter, u inačici sa 125 cm3, stajati malo više od 26.000 kn. Što za to dobivamo? Pokreće ga novi, tekućinom hlađen motor sa 125/150 cm3 s izravnim ubrizgavanjam goriva i četiri ventila, nazvan iGet. Hladnjak je smješten na motoru kako bi se izbjegla duga crijeva do prednjega kilera, a novi je i električni sustav sa snažnijim elektropokretačem. Zadovoljava Euro-4 norme te je dizajniran kako bi se smanjili trenje i buka, a povećana je snaga.
Koliko su Talijani ozbiljno prionuli radu svjedoči više od milijun testnih kilometara. Ovaj agregat zamjenjuje Piaggiov postojeći i nadalje moderni pokretač s tri ventila, a ugrađivat će ga i u druge modele. Osim nove konstrukcije ima start/stop sustav, a servisni interval je 10.000 kilometara.
Ponajviše raduje prosječna potrošnja - samo 2 l/100 km u inačice sa 125, odnosno 2,2 sa 150 cm3. Spremnik zaprima 7 litara, a to je dovoljno zaa više od 350 km!
Izgled novoga Madleya mudro je osmišljen, skuter je i stilski između Libertyja i Beverlyja. Stražnje je svijetlo u LED tehnologiji, a razočarani smo što nije i dnevna rasvjeta sprijeda. Svi plastični dijelovi izgledaju dobro i kvalitetno su izrađeni, a završna obrada i kvaliteta bojanja su bez pogovora.
Više pročitajte u novom broju Auto starta.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.