Kymcov hit od 125 kubika krasi novi, snažan agregat s direktnim ubrizgavanjem goriva, no najveća mu je odlika superatraktivan dizajn
Briga za detalje vidljiva je kako na vanjskom izgledu tako i na ostalim sklopovima novog K-XTC-a 125. Pokreće ga novi, moderan, tekućinom hlađeni motor, koji iz 124,8 ccm, uz pomoć direktnog ubrizgavanja goriva istiskuje 15 konja pri 9000/min te okretni moment od 12 Nm pri 7000/min. Uz masu skutera od 172 kilograma to je sasvim dovoljno za maksimalnu brzinu od 120 km/h i sasvim solidno ubrzanje.
Skuter je dug ukupno 2120 mm, a međuosovinski razmak iznosi 1450 milimetara. Sjedala je od tla udaljeno 780 mm, a spremnik od 10 litara dovoljan je za autonomiju od gotovo 300 kilometara, uz prosječnu potrošnju od 3,6 l/100 km. Potrošnja mu je jedna od većih vrlina. Sprijeda je montirana hidraulična teleskopska vilica koja odlično upija neravnine, a na 14-colnom kotaču nalazi se disk promjera 260 mm, koji zahvaljujući i gumi širine 120 i visine 70 milimetara solidno zaustavlja ovu stodvadesetpeticu.
Tehničke karakteristike | |
KYMCO K-XTC 125i | |
motor | 1 cilindar, četverotaktni |
obujam | 124,8 ccm |
snaga | 15 KS pri 9000/min |
moment | 12 Nm pri 7000/min |
mjenjač | automatski |
okvir | od čeličnih cijevi |
ovjes | sprijeda klasična hidraulična vilica, straga dva hidraulična amortizera |
gume | sprijeda 120/70-14, straga 150/70-13 |
maks.brzina | 120 km/h |
potrošnja test | 3,6/100km |
masa | 172 kg |
cijena | 29.995 kuna |
Straga su dvostruki hidraulični amortizeri podesivi u pet položaja tvrdoće, a kočioni sistem sastoji se od diska promjera 240 mm montiranog na kotač od 13-cola obuven u široku i niskoprofilnu gumu 150/70. Manevarske su sposobnosti zavidne, kako pri malim brzinama u gradu, tako i kad s ovim skuterom pojurite otvorenom cestom. Vjetrobran pruža solidnu zaštitu od vjetra pri većim brzinama. Najveća prednost Kymcovog aduta je atraktivan dizajn. S ovim skuterom nigdje nećete ostati nezapaženi. Mnogi će misliti da je riječ o vozilu veće zapremine, a živa plava boja odlično upotpunjuje dojam. Ugodnoj vožnji doprinosi visoko smješten i unatrag pomaknut upravljač te udoban položaj sjedenja. Tako što će vam održati kralježnicu u dobrom stanju i nakon višesatne vožnje. Uloženo-dobiveno? Za 28.995 kn dobiva se izuzetno atraktivan, kvalitetan i štedljiv skuter.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.