Pokreću ga dva elektromotora ukupne snage 680 KS, dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za oko četiri sekunde
Audi i njegov kineski partner SAIC "ubacuju u višu brzinu". Nakon lansiranja AUDI-ja, potpuno nove podmarke namijenjene isključivo kineskom tržištu, stigao je i drugi model: konceptni model E SUV, prikazan na sajmu u Guangzhouu. Riječ je o najavi serijskog električnog SUV-a koji u prodaju stiže 2026. i neće se mnogo razlikovati od koncepta.
Koncept koristi dizajnerske elemente prvog modela make, E5 Sportbacka, ali ih prenosi na znatno veće dimenzije, gotovo identične Audiju Q7. Model je dugačak 506 centimetara i ima međuosovinski razmak od 306 centimetara. Prepoznatljive obline, čiste površine, spojene prednje i stražnje svjetlosne linije, skrivene kvake i kamere umjesto retrovizora stvaraju moderan i aerodinamičan izgled. Natpis Audi na nosu naglašava da se radi o modelu s vlastitim identitetom, odvojenom od tradicionalnog Audijevog portfelja.
Ispod karoserije nalazi se nova Advanced Digitized Platform, razvijena zajedno sa SAIC-om. Pokreću ga dva elektromotora ukupne snage 680 KS, dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za oko četiri sekunde. Baterija od 109 kWh radi na 800 volti, a prema optimističnom kineskom CLTC ciklusu nudi do 700 kilometara dosega. Deset minuta brzog punjenja dovoljni su za oko 320 kilometara nove autonomije. Ugrađen je i novi AUDI 360 Driving Assist sustav pomoći u vožnji, razvijen posebno za kineski promet.
Iako interijer još nije prikazan, gotovo je sigurno da će preuzeti rješenje iz E5 Sportbacka, uključujući impresivan 27-inčni 4K zaslon preko većeg dijela armature i infotainment prilagođen kineskim kupcima. Upravo je snaga te podmarke u lokalizaciji, što Audi otvoreno priznaje - kineski kupci žele drukčiji softver, drukčiju ergonomiju i drukčije digitalne usluge nego kupci u Europi.
Osim E SUV-a, Audi i njegov kineski partner SAIC ne usporavaju. Nakon lansiranja prve generacije modelske linije AUDI – potpuno nove podmarke namijenjene isključivo kineskom tržištu – stigao je i drugi model: konceptni E SUV, prikazan na sajmu u Guangzhouu. Riječ je o gotovo produkcijskom električnom SUV-u koji u prodaju stiže 2026. i najavljuje Audijevu najagresivniju lokalnu strategiju dosad.
Koncept koristi dizajnerske elemente E5 Sportbacka, ali ih prenosi na znatno veće dimenzije, gotovo identične današnjem Q7: dugačak je 5057 centimetara i ima međuosovinski razmak od 3060 centimetara. Prepoznatljive obline, čisti površinski tretman, spojene prednje i stražnje svjetlosne linije, skrivene kvake i kamere umjesto retrovizora stvaraju moderan i aerodinamičan izgled, dok peraje na C-stupu daju vizualni potpis podmarke AUDI. Novi logotip na nosu naglašava da se radi o modelu s vlastitim identitetom, odvojenom od tradicionalnog Audi portfelja.
Ispod karoserije nalazi se nova Advanced Digitized Platform, razvijena zajedno sa SAIC-om. Pokreću ga dva elektromotora ukupne snage 671 KS, dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za oko pet sekundi. Baterija od 109 kWh radi na 800 volti, a prema optimističnom kineskom CLTC ciklusu nudi do 700 kilometara dosega. Deset minuta brzog punjenja dovoljni su za oko 320 kilometara nove autonomije. Ugrađen je i novi AUDI 360 Driving Assist sustav, razvijen posebno za kineske prometne navike i gustoću prometa.
Iako interijer još nije prikazan, gotovo je sigurno da će preuzeti rješenje iz E5 Sportbacka, uključujući impresivan 27-inčni 4K zaslon preko većeg dijela armature i infotainment prilagođen kineskim kupcima. Upravo je snaga te podmarke u lokalizaciji, što Audi otvoreno priznaje – kineski kupci žele drukčiji softver, drukčiju ergonomiju i drukčije digitalne usluge nego kupci u Europi.
"Pravi Audi" je u Guangzhouu premijerno prikazao i produženu A6L e-tron limuzinu, razvijenu isključivo za Kinu. Donosi suži međuosovinski razmak, posebni prednji dizajn i bateriju od 107 kWh s dosegom od 770 kilometara.Proizvodnja će se odvijati u pogonu Audi–FAW u Changchunu, zajedno s modelima Q6L e-tron i Q6L Sportback e-tron.
Audijev menadžment pritom ne skriva ambicije. CEO Gernot Döllner najavio je "najveću modelsku ofenzivu u povijesti Audi brenda na kineskom tržištu", dok predsjednik Audi China Johannes Roscheck naglašava strategiju "dviju platformi, dvaju partnera i dvaju pogona" kako bi se zadržala pozicija na najvećem svjetskom automobilskom tržištu. Plan se intenzivno nastavlja i 2026., s nekoliko novih, isključivo kineskih modela već u pripremi.
Audijev menadžment pritom ne skriva ambicije. CEO Gernot Döllner najavio je "najveću modelsku ofenzivu u povijesti Audi brenda na kineskom tržištu", dok predsjednik Audi China Johannes Roscheck naglašava strategiju "dviju platformi, dvaju partnera i dvaju pogona" – spajanje tradicionalnih motora i ubrzane elektrifikacije kako bi se zadržala pozicija na najvećem svjetskom automobilskom tržištu.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.