Susjedna BiH ima skoro 80 posto registriranih vozila starijih od deset godina, što ju čini zemljom s najstarijim voznim parkom u Europi
Prema novoj odluci o najnižim tehničkim zahtjevima za novoproizvedena i korištena vozila, Bosna i Hercegovina je službeno zabranila uvoz automobila koji ne ispunjavaju ekološku normu Euro 5, odnosno smiju se uvoziti samo rabljeni automobili koji imaju normu Euro 5 ili noviju. Većinom su to automobili proizvedeni prije manje od deset godina.
Bosna i Hercegovina već godinama ima probleme sa starim voznim parkom i starim ekološkim normama. Gotovo 80 posto registriranih vozila je starije od deset godina, što BiH čini zemljom s najstarijim voznim parkom u Europi, a to donosi i velika ekološka zagađenja.
U susjednu zemlju je prošle godine uvezeno 82.905 automobila, od čega je čak 72.380 rabljenih vozila, dok se u Hrvatsku, naprimjer, uvozi oko četiri puta više novih automobila. Trenutno se pokreće prijelazno razdoblje za kupce koji su ranije uplatili vozila koja nisu u skladu s novim pravilima te koji imaju dokaz o predračunu, narudžbi i slično, a za sve ostale vrijedit će zabrana od 1. srpnja.
Pogledajte naš test novog Porschea 911 (992):
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
interceptor
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.