Proizvodnja obje izvedbe ograničena je na po 50 primjeraka, a cijene dosežu 1.056.000 eura
Njemački tuner Brabus je ponovno podignuo ljestvicu s novim 800 i 800 XL, kabrioletskim preradama G-klase, modelima koji prkose logici i, budimo realni, zdravom razumu. Riječ je o impresivnom kabrioletu izvedenom iz Mercedesa AMG G63, otvorenom terencu od 800 KS i s cijenom koja probija milijun eura.
Da bi uopće nastao, ovaj kabrio zahtijevao je više od 500 posebno izrađenih komponenti, uključujući kompleksan dvoslojni krov koji se sklapa za 20 sekundi i grijanu staklenu stražnju površinu. Brabus je dodatno ojačao okvir vjetrobrana i ugradio karbonski sigurnosni luk, kako bi otvorena G-klasa zadržala krutost i bila sigurna.
Vizualno, 800 Cabrio dobiva sve što Brabus može ponuditi. Tu su Widestar prošireni "body kit", posebno dizajnirana vrata prtljažnika i kolosalni 24-colni Monoblock ZM naplatci s Hankookovim performance gumama. Sportske opruge spuštaju auto do 40 mm, dok je unutrašnjost pretvorena u luksuzni dnevni boravak pun kože, karbona i jasno naglašene Brabus estetike.
No glavni adut ipak je ispod prednjeg poklopca. Tvornički biturbo 4.0 V8 pojačan je na 800 KS i 1000 Nm, što omogućuje sprint od 0 do 100 km/h za točno 4 sekunde i najveću brzinu od 240 km/h.
Za kupce koji žele još više tu je još impresivniji i skuplji 800 XL. Ova verzija nije spuštena već podignuta. Ima portalne osovine, 480 mm razmaka od tla i 22-colne kotače s terenskim gumama. Rezultat je G-klasa kabrio koja se može vrhunski nositi s najtežim terenima i izgledati impresivno na cestama svjetskih mondenih ljetovališta. Zbog masivnog ovjesa i povišenosti auta performanse padaju, no još uvijek su lude. Do 100 km/h XL treba 4,6 sekundi, a maksimalna brzina ograničena je na 210 km/h.
Proizvodnja obje izvedbe ograničena je na 50 primjeraka, a cijene počinju oko 906.000 eura za 800, dok 800 XL košta 1.056.000 eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.