Izgleda da tvrtka Bugatti Rimac razvija potpuno novi hibridni model koji bi trebao naslijediti spektakularnog Chirona
S modelima Mistral i Bolide, Bugatti se službeno oprašta s legendarnim, 8-litrenim W16 motorom koji je posljednjih dva desetljeća pokretao Veyron, Chiron i druge skupocjene modele ovog proizvođača. Za dvije godine, kada će kompanija u djelomičnom hrvatskom vlasništvu proizvesti zadnje modele s W16 motorom, monstruozni motor koji razvija do 1600 KS otići će u povijest.
Iako mnogi smatraju da će Bugatti nakon toga postati električna marka zasnovana na tehnologiji Rimca i modela Nevere izgleda da tvrtka Bugatti Rimac razvija potpuno novi i neovisni model koji bi trebao naslijediti spektakularnog Chirona.
Novinari magazina Auto Express razgovarali su Matom Rimcem i pokušali saznati što dolazi nakon Chirona. Informacije koje su saznali bile su više nego iznenađujuće. Rimac je, prema tim informacijama, počeo razvijati moćni motor s unutrašnjim izgaranjem čak dvije godine prije nego što je njegova tvrtka preuzela Bugatti.
Rimac je najavio da će budući motor imati hibridni pogon u kombinaciji s "potpuno ludim" benzinskim motorom i da će šokirati svijet specifikacijama tog motora kad ge predstave iduće godine.
34-godišnji hrvatski inovator i poduzetnik je najavio da novi Bugatti neće imati nikakve veze s dosadašnjim modelima. "To je potpuno novi model, ne uzimamo ni jedan dio od dosadašnjih modela, ni od Chirona, ni od Nevere. Sve će biti potpuno novo", izjavio je Rimac.
Razlike između novog Bugattija i Nevere bit će vrlo velike. One neće biti samo u pogonu, najavio je Rimac: "Bugatti više pristaje na parkiralište neke opere nego da na njemačkoj autocesti juri 400 km/h. Uz tvrtku Rimac želimo da novi model bude potpuno nenormalan, lud, napredan. "
Mate Rimac je također istaknuo da je prije planova o spajanju s Bugattijem razmišljao o razvoju vlastitog SUV-a, no nakon odluke o spajanju s Bugattijem odmah je preusmjerio sve resurse na razvoj hibridnog hiperautomobia. Novi model trebao bi biti predstavljen iduće godine, a na ceste bi mogao stići otprilike 2025 godine.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.