Iz Mazde nisu potvrdili detalje o novom modelu no jasno je da će biti veći od CX-60 te imati tri reda sjedala
Nakon lansiranja CX-60 na europskom tržištu i nedavno predstavljenog CX-90 u SAD-u, Mazda će pojačati svoju ponudu velikih SUV vozila već ove godine.
Iz Mazde nisu potvrdili detalje o novom modelu no jasno je da će biti veći od CX-60 te imati tri reda sjedala. Drugim riječima, to je neka vrsta europske verzije novog CX-90. Novi model neće biti rezerviran samo za europska tržišta , već Mazda vozilo želi plasirati i na japansko i druga svjetska tržišta.
CX-80 sa sedam sjedala trebao bi narasti iznad 474 cm dužine modela CX-60. Za smještaj trećeg reda sjedala, međuosovinski razmak će biti dulji od 287. Model će se temeljiti na Mazdinoj novoj platformi baziranoj na stražnjem pogonu. Za pogon će poslužiti šesterocilindrični benzinski i dizelski motori i plug-in hibridni pogonski sustav. Ostaje za vidjeti hoće li CX-80 dobiti četverocilindrični motor.
Mazda je također najavila da se model CX-3 više neće proizvoditi za europsko tržište . Mali SUV više nije moguće naručiti, ali ograničene zalihe još uvijek su dostupne. Mazda očekuju da će CX-5 ostati najprodavaniji model ove godine u Europi, a tome bi trebali pomoći i novi blagi hibridni pogoni.
Martijn ten Brink, šef Mazde za Europu, nije isključio da bi se rotacijski klipni motor, odnosno Wankelov motor mogao koristiti i u drugim modelima osim MX-30 R-EV. Objasnio je da Mazda 3 i CX-30 dijele istu platformu i stoga teoretski mogu prihvatiti plug-in hibridni sustav s ovim nekonvencionalnim benzinskim motorom.
Mazda procjenjuje da će električni modeli do kraja desetljeća činiti 40 do 70 posto godišnje prodaje. To je vrlo čudna izjava iz tvrtke s obzirom na to da je MX-30 trenutno njihov jedini električni automobil,a do kraja desetljeća ima manje od osam godina.
Napomena: na fotografijama je aktualni model Mazde CX-60.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.