Sve vezano uz CX-90 je impresivno. Mazda na svoj prvi izlet u segment luksuznih SUV-ova poput BMW-a X5 i Mercedesa GLE kreče s vrlo snažnim automobilom
Mazda je tjednima objavljivala teasere za CX-90, najavljujući tako da dolazi nešto zaista posebno. Sada je čekanju došao kraj ,novi veliki SUV predstavljen je javnosti, i zaista je nešto posebno: najimpresivnija i najnaprednija Mazda koja je ikada izašla iz pogona ove japanske tvornice.
Nova CX-90 nastala je na novoj platformi temeljenoj na stražnjem pogonu. Riječ je o ogromnom automobilu s tri reda sjedala koji bi većinu svojih kupaca trebao tražiti u SAD-u, no nudit će se i na ostalim važnim tržištima diljem svijeta, pa tako i u Europi.
Sve vezano uz CX-90 je impresivno. Mazda na svoj prvi izlet u segment luksuznih SUV-ova poput BMW-a X5 i Mercedesa GLE kreče s vrlo snažnim automobilom. CX-90 pokreče šesterocilindrični 3,3-litreni redni motor s turbopunjačem koji je od ranije poznat iz CX-60. Motor razvija 345 KS i okretni moment od 500 Nm. Mnogo zanimljiviji europskim kupcima bit će pogonski sklop e-Skyactiv, odnosno plug-in hibridna verzija. Ona kombinira četverocilindrični motor obujma 2,5 litara i električni motor za ukupnu snagu od 327 KS i 500 Nm okretnog momenta. Baterija ima kapacitet 17,8 kWh što je dovoljno za električnu autonomiju od 63 kilometara po WLTP-u.
Obje varijante imaju pogon na sve kotače i novi automatski mjenjač s osam brzina. Podatke o ubrzanjima i maksimalnoj brzini oba modela Mazda još drži u tajnosti.
Mazda je u svoj veliki SUV ugradila sustav Kinematic Posture Control, koji je prvi put korišten u MX-5 kako bi malom sportskom automobilu omogućio bolje upravljanje u zavojima.Sustav primjenjuje blagi pritisak kočenja na unutarnji stražnji kotač tijekom skretanja, pomažući u suzbijanju naginjanja karoserije, tvrdi Mazda.
Unutrašnjost je krajnje luksuzna, ali i prilično minimalističkog dizajna, kao i u ostalim Mazdama, ali s velikim dodirnim zaslonom od 12,3 inča. Ipak, nisu zaboravljene ni klasične tipke koje se mogu koristiti za upravljanje najčešćim funkcijama poput klima uređaja , grijanja i hlađenja sjedala... Ispred vozača je LCD zaslon s digitalnim instrumentima, a visoku razinu luksuza naglašavaju i detalji poput kontrola za klima uređaj čak i u trećem redu sjedala. U unutrašnjosti se koriste materijali poput nappa kože, drva i kroma. Ploča s armaturama ima posebnu tkaninu s tradicionalnim japanskim šavovima za prepoznatljiv izgled.
Iako je CX-90 službeno predstavljen Mazda još mnoge detalje drži u tajnosti. Tako osim performansi ne znamo ni podatke o potrošnji goriva, ponudi prostora u unutrašnjosti, zapremini prtljažnika. Također nije objavljena ni cijena, a ne zna se kada će automobil doći u prodaju. Sve to mogli bi saznati u mjesecima koji su ispred nas.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.