Početna Novosti 52 pregleda

Ferrari tajno proučava kinesku limuzinu. Zašto?

FOTO: Weibo/Sago Soup/Piniluoshan

Ferrari, naravno, već desetljećima prikuplja i testira konkurentske modele - sve od Porschea do McLarena. No ideja da bi jedan kineski automobil bio predmet njihovog interesa je donedavno bila nevjerojatna....

Kada se žuto obojena limuzina Xiaomi SU7 Ultra, s prepoznatljivim srebrnim trakama, pojavila na izlazu iz Ferrarijeva sjedišta u Maranellu, mnogi su se pitali, što to Ferrari radi s kineskim električnim čudom? Ako je suditi prema prizorima s terena, moguće je da se legendarna talijanska marka priprema temeljito za svoj prvi električni model, a pritom ne bira otkud će učiti.

Author: Weibo/Sago Soup/Piniluoshan foto: Weibo/Sago Soup/Piniluoshan

Ferrari je već potvrdio da će na proljeće 2026. predstaviti svoj prvi električni automobil, zasad poznat pod radnim imenom Elettrica. No kako je riječ o potpuno novom teritoriju za brend čija su povijest i identitet duboko ukorijenjeni u benzinskim V8 i V12 motorima, jasno je da žele biti sigurni da će prvi korak biti ispravan i spektakularan.

Xiaomi SU7 Ultra, iako još relativna novost na europskim cestama, već se prometnuo u uzor za električne performanse. Riječ je o najbržem električnom serijskom automobilu na Nürburgringu, s krugom od 7:04.957, brzim od Nevere i Porschea Taycana. No još je dojmljiviji podatak da je modificirani prototip SU7 Ultra zabilježio nevjerojatno vrijeme od 6:22.091 – rezultat koji nadmašuje sve osim VW-ovog ID.R-a i Porscheova 919 Evo Le Mansa.

Limuzinska karoserija coupe-profila skriva brutalni električni pogon s tri motora, ukupne snage 1548 KS. To je dovoljno da do 100 km/h stigne za samo 1,98 sekundi, uz najveću brzinu od 360 km/h. To SU7 čini ozbiljnim suparnikom ne samo Taycanu nego i budućim superlimuzinama koje će morati držati korak s ovom kineskom raketom.

Author: Weibo/Sago Soup/Piniluoshan foto: Weibo/Sago Soup/Piniluoshan

Ferrari, naravno, već desetljećima prikuplja i testira konkurentske modele - sve od Porschea do McLarena. No ideja da bi jedan kineski automobil bio predmet interesa Ferrarijevih inženjera još je prije pet godina zvučala kao šala. Danas to više nije tako.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.