Herbert Diess, vodeći čovjek njemačkoga giganta, izjavio je kako je došao kraj trendu smanjenja volumena motora
U nekoliko prošlih godina svjedočili smo smanjivanju kubikaže motora, kojim su proizvođači uspijevali smanjiti troškove proizvodnje i izvlačiti više snage pomoću turbopunjača. No, u 2017. prestaje taj neefikasni trend. Začetni ideje su grupacije Volkswagen, Renault i General Motors te upravo oni namjeravaju preokrenuti situaciju i početi povećavati obujam pogonskih agregata u svojim automobilima.

U najnovijem intervjuu za britanski Telegraph Herbert Diess rekao je kako Volkswagen neće proizvoditi motore manje od 1,0-litrenoga benzinca s tri cilindra. Što se tiče dizelskih motora VW dizelaši u budućnosti neće biti manji od 1,6 litara obujma, jer "mali dizelaši više nisu ekonomični" -izjavio je Diess.

temelj ovakve odluke je istaživanje koje je dokazalo kako je smanjenje kubikaže u motorima dovelo do tendencija povećanja emisija štetnih plinova iz automobila.

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.