Početna Novosti 3520 pregleda

Kako je to moguće? Ovaj Renault košta samo 6000 eura!

FOTO: Renault

Vremena novih auta jeftinijih od 10.000 eura u Europi su odavno prošla, a sve je teže pronaći i solidan auto za manje od 20.000 eura. No u drugim dijelovima svijeta još uvijek mogu kupiti novi auto za mnogo manje od 10.000 eura. I to ne neku nepoznatu marku, već Renault.

Author: Renault foto: Renault

Renault Triber sigurno nije poznat europskim kupcima, ali u Indiji i na nekim drugim azijskim tržištima ovaj mali crossover/monovolumen već šest godina ima status praktičnog obiteljskog auta. Nakon što je 2019. debitirao kao ultra-povoljan sedmerosjed, Triber sada prolazi kroz temeljitu obnovu, dobivajući svježiji izgled i moderniju kabinu, i sve to uz cijenu koja prosječnog Europljana šokira: oko 6.200 eura.

Author: Renault foto: Renault

Originalni Triber nastao je u eri dizajna prethodnih generacija Clija, Captura i Dacia, što je nakon šest godina postalo očito. Nova verzija dobila je značajne stilske zahvate: preoblikovanu prednju masku, novu masku hladnjaka, odbojnike i svjetlosne jedinice s modernijom grafikom. Dodane su i tamnije stražnje lampe te crna ukrasna traka između njih. Novi set naplataka i aktualizirani Renault logotipi zaokružuju dojam vizualnog osvježenja.

Author: Renault foto: Renault

Za taj novac kabina čak ima i novu digitalnu instrument ploču i redizajnirani infotainment sustav s dodirnim zaslonom. Premda je riječ o jeftinom automobilu, dojam unutrašnjosti definitivno nije “jeftin na prvi pogled”.

Author: Renault foto: Renault

Model Triber je razvio Renault India i osmislio ga za tržišta gdje je maksimalna praktičnost uz minimalne troškove ključna. Dugačak je samo 3,99 metara, ali zahvaljujući visokom krovu i pametnoj raspodjeli prostora nudi mjesta za sedam putnika. Njegova konstrukcija temelji se na modularnoj platformi koju dijeli s manjim Kwidom, modelom koji u Europi poznajemo kao električnu Daciu Spring.

Author: Renault foto: Renault

Unatoč monovolumenskom karakteru, Triber je zadržao crossover izgled, a kompaktne dimenzije koje su namjerno ispod četiri metra omogućuju porezne olakšice u Indiji. To ga čini posebno privlačnim kupcima koji žele prostran automobil po cijeni skutera srednje klase.

Author: Renault foto: Renault

Pod poklopcem Triber ima trocilindrični benzinski motor od 1,0 litre sa 72 KS i 96 Nm, uparen s ručnim ili automatiziranim mjenjačem. Performanse nisu prioritet. Iako bi ovakav model u Europi mogao parirati Daciji, regulativa sigurnosnih standarda i emisija čini ga nemogućim za plasman na starom kontinentu, jer ne bi prošao homologaciju.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.