Početna Novosti 91 pregleda

Kineski BYD obećava punjenje baterije jednako brzo kao spremnika goriva

FOTO: BYD

Nova platforma podržava nevjerojatne snage punjenja s vršnim kapacitetom opterećenja od jednog MW, odnosno 1000 kW

BYD je predstavio novu platformu pod nazivom 'Super e' od koje možemo očekivati nevjerojatne stvari, prvu malu revoluciju u svijetu električnih automobila. Kineski proizvođač tvrdi da bi ova platforma trebala jednom zauvijek stati na kraj 'tjeskobi oko punjenja i dosega', jer je punjenje jednostavno jednako brzo kao punjenje goriva u spremnik automobila. 

Nova platforma podržava nevjerojatne snage punjenja s vršnim kapacitetom opterećenja od jednog MW, odnosno 1000 kW. To je oko tri puta veća snaga punjenja od trenutačno najboljih modela na tržištu. Nova platforma također radi uz napon od 1000 V, dok je dosadašnji najviši standard bio 800 V. Nije jasno kakvu bateriju je BYD predvidio za novu platformu, no da bi stvari funkcionirale kineski proizvođač bi morao imati još jednog "aduta u rukavu", odnosno bateriju koja podržava i može izdržati takve ogromne snage punjenja. 

Zahvaljujući nevjerojatno visokoj vršnoj snazi punjenja, BYD tvrdi da će, na odgovarajućem punjaču, biti moguće punjenje do 2 km dosega u sekundi. Uz pet minuta punjenja, baterija bi se trebala moći napuniti za 400 km dosega. BYD tvrdi da namjerava instalirati 4000 novih ultra-brzih punjača u Kini, javlja Reuters.

Nova platforma donosi još nekoliko superlativa nevezanih uz punjenje. Najbrži automobili na toj osnovi trebali bi moći ubrzavati na razini Rimac Nevere, od 0 do 100 km/h za samo 2 sekunde i postići najveću brzinu veću od 300 km/h i to s oko 800 KS snage. Za platformu je predviđen i novi tip elektromotora koji radi do 30.000 okretaja u minuti.

U ovom trenutku nije potpuno jasno kada se sve ovo može očekivati ​​u serijskim automobilima, ali sudeći po ranijim primjerima, BYD bi nas mogao ponovo iznenaditi brzinom razvoja i implementacije novih tehnoloških rješenja. 
 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.