Početna Novosti 381 pregleda

Kineski udar: Xiaomi SU7 Ultra je srušio rekord Nevere na Nürburgringu

FOTO: Xiaomi

Za razliku od prošlogodišnjeg prototipa koji je obarao neslužbene rekorde u nehomologiranoj verziji i na slick gumama, aktualni SU7 Ultra u rekordnoj vožnji bio je serijski model, cestovno registriran...

Kineska sportska limuzina Xiaomi SU7 Ultra, automobil poznatog kineskog tehnološkog diva koji do nedavno nije uopće proizvodio automobile, sada je najbrži serijski električni automobil na najzahtjevnijoj stazi na svijetu.

SU7 Ultra je stazu Impresivnih 7 minuta i 4,957 sekundi. To je brže od Porschea Taycana Turbo GT, koji je nedavno postavio vrijeme od 7:07,55, ali još važnije, brže je i od Rimca Nevere, hrvatskog električnog hiperautomobila koji je lani stazu svladao za 7:05,298. 

Za razliku od prošlogodišnjeg prototipa koji je obarao neslužbene rekorde u nehomologiranoj verziji i na slick gumama, aktualni SU7 Ultra u rekordnoj vožnji bio je serijski model, cestovno registriran, na cestovnim gumama i u potpunosti u skladu s propisima. Doduše, korišten je opcijski “track package”, koji uključuje sportske gume i podešeni ovjes, no sve to je unutar okvira onoga što kupac može naručiti.

Xiaomi SU7 Ultra koristi tri elektromotora, ukupne snage od čak 1548 konjskih snaga. Najveća brzina iznosi 350 km/h, a ubrzanje do stotke traje svega 1,98 sekundi. Sve to zvuči kao igračka za bogate entuzijaste, no Xiaomi ne cilja samo ekskluzivnost – već i brojke. Model SU7 je od premijere do danas prodan u oko 260.000 primjeraka, a Ultra je već skupio 23.000 narudžbi od čega već nekoliko tisuća primjeraka vozi po cestama. To je ogromna razlika u odnosu na Neveru, limitiranu na 150 primjeraka. 

Author: Xiaomi foto: Xiaomi

I cijena je ogromna razlika između ovih auta. Xiaomi SU7 Ultra dostupan je na kineskom tržištu po cijeni od 529.900 juana, što je otprilike 67.000 eura. S druge strane, cijena Nevere se kreće oko 2 milijuna eura. I ta ogromna razlika dodatno naglašava ovaj rekord za Xiaomi. 
 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.