"Finalna serijska verzija u pogledu dizajna neće imati nikakve veze s ovim", priopčili su iz tvornice.
Politehnički institut u Moskvi predstavio je ovih dana prototip budućeg električnog automobila koji je, pogađate već zašto, izazvao lavinu negativnih i posprdnih komentara na društvenim mrežama. Model nazvan Amber ubrzo je dobio i nadimak ‘Ubojica Tesle‘ kako bi ga još više ismijali.
Iza novog automobila, tvrde ruski mediji, stoji tvornica Avtotor iz ruske autonomne oblasti Kalinjingrada, koja je nekada, između ostalog, proizvodila automobile marki Hyundai, Kia, BMW i nekih marki koncerna GM. Avtotor je bila izuzetno velika i relativno uspješna tvornica, no sve je stalo početkom rata u Ukrajini kada su se strane marke povukle. Tvornica pokušava obnoviti proizvodnju i nada se da će novi električni automobil biti jedan od pokretača.
Kao i kod nedavno predstavljene prve električne Lade, većina glavnih komponenti Ambera su razvijene i proizvedene u Rusiji. Dijelovi karoserije preuzeti su od Lade Veste, no dizajneri su nekako uspjeli od karoserije napraviti nevjerojatnu "tragediju" koja bez sumnje konkurira za nešto najružnije na četiri kotača što smo ikada vidjeli. Predserijska proizvodnja bi trebala započeti 2024. godine, a u prodaji bi se Amber trebao naći tijekom 2025. godine.
Kaliningrad, occupied by Russia ❗
— LX (@LXSummer1) December 18, 2023
The Kaliningrad Avtotor plant presented a prototype of the Amber electric car. ⚡👀
The picture shows a “test mule”; the production electric car will have a completely different design, the manufacturers promise. When creating the body, Avtotor… pic.twitter.com/nJCL84Eixl
Nakon predstavljanja novog električnog automobila uslijedila lavina kritika na raznim portalima i društvenim mrežama, a razlog je razumljiv - dizajn. Nakon lošeg prijema u ruskoj javnosti oglasili su se i iz tvornice Avtotor te na iznenađenje svih ustvrdili da ovo uopće nije budući Amber.
"Izgled ovog auta nema ništa zajedničko s električnim modelom Amber kojeg razvijamo. Objavljene fotografije prikazuju univerzalnu platformu koja se koristi za testiranje rada svih sustava budućeg automobila. Finalna serijska verzija u pogledu dizajna neće imati nikakve veze s ovim.", priopćili su iz tvornice.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.