Iako su novi modeli znatno snažniji od modela s V8 motorom pokazalo se da kupcima očito nije sve u snazi
Nestanak AMG-ovog twin-turbo V8 iz Mercedesove C-klase i E-klase zasigurno nije obradovao kupce Mercedes AMG auta, a još ih je mnogo više razočarala činjenica da je Mercedes taj motor u AMG C63 zamijenio s dvolitrenim četverocilindrašem! Izgleda da je to shvatio i Mercedes jer su se sada pojavili insajderske informacije o tome da bi se V8 mogao vratiti u C-klasu AMG , kao i u AMG E63 varijantu E-klase, u kojoj je zamijenjen šesterocilindričnim motorom.
Trenutno Mercedes-AMG C63 S E Performance razvija ogromnih kombiniranih 680 KS iz kombinacije dvolitrenog četverocilindraša s turbopunjačem (476 KS) i stražnjeg električnog motora (204 KS). Taj pogon možete vidjeti na slici ispod.
Nova E-klasa AMG E63 još nije stigla na tržište no najavljeno je da će imati redni šesterocilindrični motor i plug-in hibridni sustav s ukupno više od 700 KS. Iako su te snage znatno veće od V8 prethodnika sa 612 KS (slika ispod), pokazalo se da kupcima očito nije sve u snazi.
Citirajući inženjere "koji su izravno uključeni u povratak V8", Georg Kacher iz magazina Car And Driver sugerira da se M177 4,0-litarski V8 motor trenutno prerađuje kako bi zadovoljio znatno strože Euro 7 standarde o emisijama štetnih tvari u ispušnim plinovima. Prema izvješću, trenutne generacije C-klase i E-klase trebaju samo "manje izmjene karoserije" kako bi bile kompatibilne s plug-in hibridnim pogonom temeljenim na V8.
Sličan plug-in hibridni pogonski sklop s tim motorom već se koristi u E Performance varijantama Mercedes-AMG GT63 S, i AMG S63 u kojima razvija 843, odnosno 802 KS. Taj pogon će koristiti i SL63 E Performance kao i Aston Martin u nekoliko svojih automobila pa ima savršenog smisla da Mercedes nastavi razvijati stari dobri V8.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.