Najvažniji podatak je da će se ovaj motor vrtiti do čak 10.000 o/min što je fascinatno, pogotovo zbog toga što se radi o turbo motoru
Prestankom proizvodnje Huracána, Lamborghinijev, odnosno Audijev, slavni V10 doživjet će svoj kraj. No talijanska tvrtka će taj stroj zamijeniti s V8 motorom koji ima potencijala da postane još slavniji i uzbudljivji. Lamborghini je danas otkrio prve detalje twin-turbo V8 motora za nasljednika Huracána, a ono što su objavili zvući impresivno, barem na papiru.
Najvažniji podatak je da će se ovaj motor vrtiti do čak 10.000 o/min što je fascinatno, pogotovo zbog toga što se radi o turbo motoru. Samo Mercedes-AMG One, Aston Martin Valkyrie i Gordon Murray Automotive T.33 i T.50 mogu se zavrtiti više, a od njih samo AMG ima turbo u svojem malom V6 motoru inspiriranom agregatima Formule 1.
Novi Lamborghinijev motor ima obujam od 4,0 litre i najveću snagu od 800 KS između 9.000 i 9.750 okretaja u minuti. Maksimalni okretni moment je 700 Nm između 4.000 i 7.000 okretaja u minuti. Dva turbopunjača su smještena u V kofiguraciji između redova cilindara.
Da bi broj okretaja motora bio tako visok, potreban je vrlo lagan rotirajući sklop, tako da ovaj V8 ima klipnjače od titana. Lamborghini također odustaje od tradicionalnih podizača za otvaranje i zatvaranje ventila. Sustav ventila zbog toga nalikuje onima kakvi se češće koriste u trkaćim automboilima i sportskim motociklima.
V8 neće biti jedini pogon nasljednika Huricana jer će mu pomagati čak tri električna motora, jedan straga i dva naprijed. Svi električni motori će navodno razvijati po 150 KS, a ukupna snaga sustava se za sada ne zna. Nasljednik Huracana će biti predstavljen u kolovozu, a prije toga se nadamo barem jednom videu sa zvukom ovog motora.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.