Sportska inačica Subarua pravi je japanski sinonim za automobilističke utrke po neutabanim i prašnjavim relijaškim stazama....
Subaru Tecnica International ili kraće STI zaživio je sada već davne 1988. godine, a otada bilježi samo uspjehe, kako na cesti tako i na raznim automobilističkim natjecanjima. Japanski su stručnjaci stvorili pravoga ratnika koji je u svojoj 30-godišnjoj povijesti nanizao tri titule uz 47 pobjeda na WRC-u, svjetskom reli-prvenstvu. Usto bilježi i četiri pobjede na čuvenoj utrci izdržljivosti 24 sata Nürburgringa.
Prisjetimo se, prvi je Subaruov trkaći automobil nastao 1989. godine u obliku Legacyja RS RA. Poznat je po tome što je u manje od 448 sati prosječnom brzinom 223,345 km/h prevalio dionicu dugačku čak 100.000 kilometara. To je ujedno bio svjetski rekord koji je držao do 2005. godine. Na prvu pobjedu u WRC-u nije trebalo dugo čekati. Ona je stigla već 1993. godine.
Godinu potom na scenu je stupio Subaru Impreza STI koji je u sljedećim godinama bilježilo samo uspjehe na relijaškoj sceni. Za svoje je natjecateljske povijesti zabilježio tri titule u poretku konstruktora, a valja napomenuti kako je tragično preminula ikona tog sporta, Colin McRae, godine 1995. osvojio i naslov pobjednika u poretku vozača.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.