EZ-6 bi trebao biti službeno lansiran kao globalni model u jesen 2024. i isprva će biti dostupan na kineskom i europskom tržištu na koje će vjerojatno stići 2025. godine
Kako prenosi Newswire, Mazda EZ-6 trebala bi krenuti u serijsku proizvodnju kao globalni model ove jeseni i prodavat će se u Europi i Kini. Svojim dolaskom automobil će zamijeniti čak dvanaest godina staru Mazdu 6, koja se više ne nudi na našem tržištu, no još ju je moguće kupiti na nekim drugima, primjerice u Njemačkoj. Mazda je već u Europi dala zaštititi "6e" kao kraticu i logo, pa bi to moglo i biti službeno ime novog modela. Od električnih automobila zasad Mazda u svojoj ponudi ima samo MX-30 sa skromnim dosegom.
Prva predprodukcijska Mazda EZ-6 sišla je s proizvodne trake u Changan Mazdi, tvornici koja je zajedničko vlasništvo Mazde i Kineskog Changan Automobile te se nalazi u Kini. U isto vrijeme, Mazda i Changan Mazda potpisale su ugovor o suradnji u izvozu električnih vozila, odredivši Changan Mazdu kao ekskluzivnu kinesku bazu za istraživanje i razvoj za vozila nove energije i njihovu proizvodnju za globalno tržište.
EZ-6 bi trebao biti službeno lansiran kao globalni model u jesen 2024. i isprva će biti dostupan na kineskom i europskom tržištu na koje će vjerojatno stići 2025. godine. Mazda želi iskoristiti svoje opsežno znanje i iskustvo optimizacije dinamičkih performansi iz ere motora na izgaranje kako bi povećala užitak vožnje EZ-6. Tako su prethodno stručnjaci iz Mazdinog europskog centra za istraživanje i razvoj dovršili dinamičko podešavanje performansi i validaciju EZ-6 na poligonu za testiranje automobila u Chongqingu, najzahtjevnijem poligonu za testiranje automobila u Kini.
Mazda EZ-6 koristi softver i električnu tehnologiju tvrtke Changan Automobile. Novi automobil bit će opremljen podrškom za autonomnu vožnju razine 2.5, 7nm Qualcomm SA8155P čipom, četiri panoramske kamere visoke rezolucije i dvanaest ultrazvučnih radara visokih performansi. Realizirat će različite scenarije inteligentne vožnje kao što su autonomno parkiranje, parkiranje na daljinsko upravljanje, inteligentno parkiranje na daljinu i parkiranje s praćenjem.
Ranije je najavljeno da EZ-6 ima pogon na stražnje kotače, raspodjelu mase 50:50 i multilink stražnju osovinu. Prema kineskom ciklusu ispitivanja potrošnje (CLTC), baterija omogućava doseg do 600 kilometara. Automobil je dugačak 4,92 metra, širok 1,89 metara i visok 1,48 metara. To ga čini nešto većim od odlazeće Mazde6.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.