I treću godinu zaredom Mercedes je ponio titulu najboljeg u segmentu prodaje luksuznih automobila
Njemački div i treću je godinu zaredom obranio titulu najprodavanijega brenda u segmentu luksuznih automobila. Konkretno, Mercedes je u 2018. prodao 0,9 posto više vozila nego u 2017. godini (2,31 milijun), što mu je bilo dovoljni da iza sebe još jednom ostavi glavnoga konkurenta – BMW-a.
Proizvođač iz Münchena prošlu je godinu završio s rastom 1,8 posto (2,12 milijuna vozila), ali je isporučio oko 200.000 auta manje nego Mercedes. Na tron se popeo i Audi. 'Gospodar prstenova' je, unatoč velikome padu (3,5 posto), uspio sačuvati pobjedničko postoljem jer je u godini iza nas isporučio 1,87 milijuna automobila. I dok su u Europi sva tri proizvođača zabilježila pad prodaje, u Kini su njihovi proizvodi iz godine u godinu sve traženiji.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.