Većina će to učiniti tek u drugoj polovici desetljeća. BMW je ranije najavio uvođenje 2030., a Toyota cilja na 2027. godinu
Električni modeli MG-a su osvojili mnoge kupce diljem svijeta zahvaljujući povoljnim cijenama, no od iduće godine bi trebali imati još jedan veliki adut kojem ni jedan konkurent neće moći parirati - tehnologiju solid state baterija.
MG-eva sestrinska marka u vlasništvu SAIC-a, IM, već je predstavila automobil opremljen polu-solid state baterijama i pustit će prvi automobil s tom tehnologijom u proizvodnju ove jeseni. No, prema informacijama koje je Autocar dobio od visokog dužnosnika SAIC-a, MG i njegove sestrinske marke također će dobiti ovu tehnologiju "tijekom sljedećih 12 mjeseci".
Proizvođači automobila diljem svijeta tvrde da će solid-state baterije napraviti revoluciju s električnim vozilima te se natječu tko će prije ovu tehnologiju dovesti na tržište. Većina će to učiniti tek u drugoj polovici desetljeća. BMW je ranije najavio uvođenje 2030., a Toyota cilja na 2027. godinu.
MG je to planirao učiniti 2026., no taj se rok sada dramatično pomaknuo naprijed ako su tvrdnje Yu Jingmina, izvršnog potpredsjednika SAIC-ovih operacija putničkih vozila, točne. Iako nije želio otkriti Autocaru koji će MG model prvi dobiti nove baterije, Yu Jingmin je rekao da će biti predstavljen tijekom drugog kvartala 2025. i biti u prodaji prije kraja te godine.
Solid state baterije imaju dvostruko veću energetsku gustoću od trenutnih baterija, što znači da mogu ponuditi mnogo veći doseg vožnje ili omogućiti proizvođačima automobila da naprave električna vozila koja nude isti doseg kao i postojeći modeli, ali s manjim i lakšim baterijama.
SAIC-ovv IM L6 ima bateriju od 133 kWh koja pruža doseg od 1000 km i omogućuje ultrabrzo punjenje baterije tako da se 400 km dosega može dodati za samo 12 minuta.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.