Jutros je uslijedila prava bura nakon još jedne objave Jaguara na društvenim mrežama koja nije izazvala nimalo pozitivnije reakcije
Nakon što je Jaguar svojim kontroverznim rebrandingom 19. studenog uzburkao vlastitu bazu obožavatelja i automobilski svijet u cjelini, jutros je uslijedila prava bura nakon nove objave na društvenim mrežama koja nije izazvala nimalo pozitivnije reakcije. Prva teaser slika nadolazeće studije Design Vision prikazuje mali dio stražnjeg dijela i potvrđuje da radikalna promjena imidža očito uključuje i radikalnu promjenu dizajna. Na primjer, auto uopće nema stražnje staklo. Umjesto toga, vjerojatno će se koristiti digitalni retrovizor.
Dramatične proporcije konceptnog automobila također su lako prepoznatljive, s iznimno širokim stražnjim odbojnikom i oštrim kontrastom između blagih oblika i vrlo "tvrdih", kutnih linija.
Konvencionalna stražnja svjetla također se ne mogu vidjeti na ovoj slici. S druge strane, velika rešetka na središnjem stražnjem dijelu bila je povod za mnogo zabave komentatora na društvenim mrežama. Mnogi komentatori su se tako zapitali želi li Jaguar u budućnosti proizvoditi klima uređaj.
Kao i kod prve objave "nove Jaguarove ere", popratni tekst uz sliku je "ne kopiraj ništa", što je nedavno postalo svojevrsna mantra kreativnog direktora Jaguar Land Rovera Gerryja McGoverna. Rečenica je izvedena iz izreke osnivača Jaguara Williama Lyonsa.
"Stvaramo Jaguar za budućnost, vraćajući status marke koja obogaćuje živote naših kupaca i Jaguar zajednice", rekao je McGovern o rebrandingu. Izvršni direktor JLR-a Adrian Mardell opisuje ponovno rođenje Jaguara kao "potpuno resetiranje" i naziva novi početak "nečim spektakularnim".
Studija će biti predstavljena 2. prosinca u sklopu Tjedna umjetnosti u Miamiju. To će biti električni Gran Turismo s četvera vrata, najava za prvi od tri automobila u novom portfelju Jaguara. Serijska verzija će uslijediti 2026. godine.
U međuvremenu su se pojavile glasine da serijski model, koji se nedavno počeo testirati na javnim cestama, navodno ima oko 600 KS i doseg od oko 700 kilometara. Svojom novom gamom modela Britanci se žele popeti u znatno viši segment na tržištu pa tako očekujemo cijene od 150.000 eura naviše, što bi automobil trebalo pozicionirati kao konkurenciju Porsche Taycanu.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.