S pogonom na etanol ovaj hiperauto može razvijati 1600 konjskih snaga, a ta snaga se prenosi na kotače pomoću 9-brzinskoga mjenjača s čak trima spojkama
Švedski tvorac najbržih automobila je početkom godine najavio automobil koji bi trebao zamijeniti Ageru RS te je tadašnji projekt nazvan Ragnarok. Iako su svi očekivalikakoa će nova zvijezda zasjati pod tim imenom, Christian von Koenigsegg se odlučio za drugo i emotivnije ime, a to je Jesko. Riječ je o imenu njegova oca, koji ga je cijeli život podržavao u njegovoj viziji hiperautomobila te je čak prodao obiteljsku kuću da bi Christianu pomogao s financijama.
Ovaj automobil je Koenigseggu stoga iznimno važan pa je dao sve od sebe da ovo bude nešto potpuno drukčije. Iako jedan primjerak košta skoro 20 milijuna kuna, Jesko će biti prvi masovno proizveden model nakon 25 godina postojanja Koenigsegga, odnosno plan je proizvesti 125 komada (proizvedeno je samo 25 primjeraka Agere RS).
Koenigsegg Jesko pokreće osvježeni 5,0-litreni twin-turbo motor V8 koji razvija 1280 konjskih snaga pogonom na standardni benzin i 1600 konjskih snaga pogonom na etanol. Motor ima nekoliko zanimljivih odlika, kao što je najlakša V8 radilica (12,5 kilograma) te ultralagane klipnjače (540 grama po komadu) i klipove (290 grama po komadu). Christian von Koenigsegg tvrdi kako su ti dijelovi jednako lagani, kao što su bili i prije, ali zbog korištenja iznimno laganoga čelika postali su znatno čvršći.
Snaga se na kotače prenosi novim 9-brzinskim mjenjačem s čak trima spojkama, poznatijim kao Koenigsegg Light Speed Transmission (LST). S obzirom na to da mjenjač koristi tri spojke, u teoriji bi ovaj trebao mijenjati stupnjeve 'brzinom svjetlosti'. Zanimljiva je i masa automobila jer on teži samo 1400 kilograma, a jednaka je količini downforcea koji ovaj automobil ima (također 1400 kilograma).
Zbog novoga karbonskog monokoka, Jesko ima prostraniju unutrašnjost nego njegov prethodnik, a masa to ne 'ispašta'. Zanimljivo je što je Koenigsegg u volan ugradio dva mala dodirna ekrana pomoću kojih se može upravljati sustavima, od info-zabavnoga do različitih postavki automobila.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
makan
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.