Dosad je S8 pokretao 4.0-litreni motor V8 biturbo, Bilo kako bilo, srce koje će kucati ispod haube novoga S8 trebalo bi imati dosta zajedničkih dodirnih točaka s osmerocilindričnim agregatom iz Porschea Panamere Turbo pa će u toj novoj varijanti sigurno razvijati preko 600 'konja'
Prema službenim informacijama novi S8 ugledat ćemo ove godine. Iako nema previše detalja, nije teško naslutiti kako bi on mogao izgledati te što će skrivati ispod velikog impozantnog poklopca motora.
Dizajn eksterijera neće donijeti radikalne promjene, nego će ga krasiti tipičan Audijev S biznis stil, sa suptilnim sportskim detaljima i četvrtastim završecima ispušnih cijevi. Veći naplaci spareni s unaprijeđenim kočnicama također su sastojci koji dolaze u novome receptu za S8.
S8 dosad je pokretao 4,0-litreni motor V8 biturbo, a srce koje će kucati ispod haube novoga S8 trebalo bi imati dosta zajedničkih dodirnih točaka s osmerocilindričnim agregatom iz Porschea Panamera Turbo pa će u toj novoj varijanti sigurno razvijati preko 600 'konja'.
Bit će tu i E-Tron verzija koja će više biti fokusirana na performanse nego na ekonomičnost, a priča se kako će elektrificirani agregat biti preuzet s Panamere Turbo S E-Hybrid.
Što se pak tiče izvedbe RS8, mala je vjerojatnost da će on zaživjeti, s obzirom na to da je djel Audi Sport najavio kako im je trenutačni prioritet razvoj SUV vozila s oznakom RS.
Salon u Parizu održava se početkom listopada i to bi mogao biti event na kojemu će Audi skinuti plašt s ove sportske limuzine, prije nego što počne prodaja potkraj ove ili početkom sljedeće godine.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.