Početna Novosti 32547 pregleda

Objavljene prve cijene za Daciju Duster. Evo koliko je poskupjela

Novi Dacia Duster
FOTO: Dacia

Cijene u Hrvatskoj ostat će tajna do premijere automboila u našoj državi, no sada smo dobili prve indicije kolike bi one mogle biti

Duster je Dacijin jedini SUV, ali i jedna od najuspješnijih Dacia u povijesti. Od 2010. godine proizvedeno je 2,2 milijuna primjeraka pristupačnog kompaktnog SUV-a. U Europi je Duster trenutno najprodavaniji SUV kada su u pitanju privatni kupci. Krajem studenoga je Dacia predstavila nasljednika koji na tržište dolazi u prvoj polovici ove godine i koji bi trebao biti okosnica ove marke u godinama koje slijede. Saznali smo kako će izgledati novi Duster i mnogo detalja o automobilu, no ono najvažnije je izostalo - cijene.

Novi Dacia Duster SVJETSKA PREMIEJRA Sve o novoj Daciji Duster: nema više dizela ali ima mnogo zanimljivosti

Cijene u Hrvatskoj ostat će tajna do premijere automobila u našoj državi, no sada smo dobili prve indicije kolike bi one mogle biti. Naime, Dacia je u Španjolskoj objavila cijene za novi Duster. Najjeftinija izvedba, Essential ECO-G 100, na njihovom tržištu košta 19.290 eura, što je 340 eura više od cijene najjeftinijeg prethodnika. Najskuplji Duster na španjolskom cjeniku je Extreme Hybrid 140 za 27.790 eura. Za usporedbu, najjeftiniji Duster prošle generacije na hrvatskom tržištu, model Expression ECO-G 100 trenutno košta 19.350 eura, pa je moguće da će se i kod nas osnovni Duster zadržati na razini ispod 20.000 eura. Ipak, ovo je samo pretpostavka jer cijene u Španjolskoj se mogu po mnogo toga razlikovati od cijena u Hrvatskoj pa je moguće da skok cijene u našoj državi bude osjetno veći ili osjetno manji od španjolskih 340 eura. 

Novi Dacia Duster | Author: Dacia foto: Dacia

Poput Sandera i Joggera, novi Dacia Duster koristi platformu grupe CMF-B. Izgled je mnogo moderniji, auto ima više prostora u unutrašnjosti, posebno u pogledu širine sprijeda i prostora za noge straga. Sam prtljažni prostor također je širi i viši te nudi do šest posto više prostora, konkretno 472 litre. U budućnosti će u kokpitu biti samo digitalni zasloni, jedino će osnovna verzija i dalje imati analogne instrumente.

Novi Dacia Duster | Author: Dacia foto: Dacia

Najvažnija vijest za mnoge je činjenica da Dacia Duster ubuduće više neće biti dostupna s dizelskim motorom. Prethodno je u ponudi bio 1,5-litreni motor sa 115 KS i opcijskim pogonom na sve kotače. Najveća novost što se tiče pogona je hibridni sustav dobro poznat iz Renaulta, ali i aktualnog Joggera. Uključuje četverocilindrični benzinski motor obujma 1,6 litara i snage 69 kW (94 KS), dva elektromotora i automatski multimode mjenjač s više načina rada bez spojke i razvija ukupno 140 KS. Sustav omogućuje vožnju isključivo električnim pogonom do 80 posto vremena u gradu, a to smanjuje potrošnju za 20 posto (mješoviti ciklus) do 40 posto (gradski ciklus). Dolazit će samo u verzijama s prednjim pogonom, dok će opcija 4x4 sada biti rezervirana za benzinski motor sa 130 KS. Osnovni motor će možda biti i najinteresantniji kupcima u Hrvatskoj. Riječ je o dobro poznatom ECO-G 100 motoru koji radi na benzin i na ukapljeni naftni plin (LPG). Sa svoja dva spremnika, koji zajedno primaju 100 litara (50 litara benzina i 50 litara LPG-a), može prijeći do 1300 kilometara. 

  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • dudi-1

    šteta što u Dustera s prednjim pogonom ne ugrađuju Renaultov X-mod, blokadu diferencijala. To bi ga učinilo pokretnijim na snijegu i blatu, jer mnogima ne treba 4x4.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.