Početna Novosti 127 pregleda

Od 10. do 15. travnja: Nakon dvije godine očekujemo novi spektakl, bez Rimca

1
Vidi galeriju 1/6
Od 10. do 15. travnja: Nakon dvije godine očekujemo novi spektakl, bez Rimca Od 10. do 15. travnja: Nakon dvije godine očekujemo novi spektakl, bez Rimca Od 10. do 15. travnja: Nakon dvije godine očekujemo novi spektakl, bez Rimca Od 10. do 15. travnja: Nakon dvije godine očekujemo novi spektakl, bez Rimca Od 10. do 15. travnja: Nakon dvije godine očekujemo novi spektakl, bez Rimca Od 10. do 15. travnja: Nakon dvije godine očekujemo novi spektakl, bez Rimca

Danas je potpisan ugovor s INA-om d.d. kao generalnim sponzorom ovogodišnjeg Zagreb auto showa. Nažalost, nećemo vidjeti Rimčev Concept Two

1 | Author: Igor Kralj/PIXSELL foto: Igor Kralj/PIXSELL

Zagreb Auto Show, jedan od najznačajnijih sajmova Zagrebačkog velesajma i događaja od nacionalne važnosti, za 32 dana otvorit će vrata posjetiteljima. Održavat će se od 10. do 15. travnja i okupiti više od 400 izlagača, koji će ispuniti 14 paviljona i otvoreni prostor, na 70.000 četvornih metara. Danas je najavljen na konferenciji za novinare, održanoj prigodom potpisivanja značajnog sponzorskog ugovora. Potpisali su ga Niko Dalić, član Uprave INA-e kao generalnog sponzora, zagrebački gradonačelnik Milan Bandić i Dina Tomšić, direktorica Zagrebačkog velesajma. 
Nažalost, nećemo vidjeti Eimčev spektakulatni model Concept_Two.
- C_Two iz Ženeve ide dirktno u New York. Rado bismo pokazali auto domaćim fanovima na ZG Auto Showu, ali nažalost se preklopio sa sajmom koji je davno unaprijed dogovoren s našim distributerom u New Yorku, objavio je Mate Rimac na Facebooku.

1 | Author: Igor Kralj/PIXSELL foto: Igor Kralj/PIXSELL

Zagrebački međunarodni salon automobila, motocikala, gospodarskih vozila i prateće industrije, kada je 2016. bio obnovljen nakon osam godina pauze, bio je pun pogodak, pa se očekuje da će sada biti i pogodak "u sridu", jer se i na hrvatskome tržištu auta, odnosno motornih vozila i prateće opreme, rađa novi bum. Direktorica Tomšić je ukazala na velik interes izlagača, što je po njoj garancija još jednoga gospodarskog spektakla.

1 | Author: Igor Kralj/PIXSELL foto: Igor Kralj/PIXSELL

Član Uprave INA-e Niko Dalić je rekao: "Kad se Zagreb Auto Show vratio ni na trenutak nismo dvojili hoćemo li mu biti glavni partner. Logično je da najveća naftna kompanija prati najveći automobilistički događaj godine."
Takvo sponzorstvo uistinu je primjereno kvaliteti i svjetskome značenju manifestacije.

1 | Author: Igor Kralj/PIXSELL foto: Igor Kralj/PIXSELL

Milan Bandić ponosan je što je Zagreb opet u renomiranome društvu gradova koji organiziraju takve spektakle, kao što su Ženeva, Frankfurt, Pariz, Detroit...
"Zagreb auto show promovira Zagreb na svjetskoj karti gospodarstva, ostvareni rezultati na sajmu 2016. samo su dodatni poticaj i vjetar u leđa da ovogodišnji salon bude još bolji, zanimljiviji i bogatiji te svojom ponudom i novitetima doprinese poticanju tržišnog interesa i porasta prodaje novih vozila i efikasnijega poslovanja“, rekao je gradonačelnik Bandić.

Žao mu je, kao i svima, što neće sudjelovati Rimac Automobili. Ali hoće Nissan, Renault, Dacia, Mitsubishi, AIXAM, Volvo, Mercedes, Smart, Peugeot, Citroen, BMW, Mini, Mazda, Toyota, Lexus, Opel, Suzuki, Ford, Infiniti, Hyundai, VW, Škoda, Audi, SEAT, Bentley, Porsche i Lamborghini. Još je veći popis proizvođača motocikala, prate ih i proizvođači gospodarskih vozila i kamiona.

1 | Author: Igor Kralj/PIXSELL foto: Igor Kralj/PIXSELL

Naravno, kao i prije, organizirat će se brojni prateći događaji: Izbor zvijezde salona, svečani defilei oldtajmera, defile i izložba Harleya Davidsona, enduro utrka – motociklistička utrka na poligonu s preprekama, Brzi i žestoki – Škola sigurne i sportske vožnje, kaskaderski motošou, HAK-ova simulacija prevrtanja automobila... I neizostavno – forumi i skupovi s temama iz područja sigurnosti u prometu i slični. Podsjetimo se kako je prije dvije godine na Sajmu bilo 440 izlagača iz 33 zemlje, 29 automobilskih marki, 35 marki motocikala, 17 marki gospodarskih vozila, čak 70 premijera i 3 koncepta i 141. 557 posjetitelja.

"Naftna i autoindustrija su dinamične i međusobno povezane – INA zato ide ukorak s novim tehnologijama, prati trendove, razvija i prilagođava svoje proizvode i usluge, kako bi odgovorila zahtjevima ove promjenjive industrije“, rekao je Niko Dalić, član Uprave INA d.d.

1 | Author: Igor Kralj/PIXSELL foto: Igor Kralj/PIXSELL

„U prigodi priprema za Zagreb Auto Show danas smo potpisali ugovor s našim glavnim sponzorom Ina d.d. Partnerstvo je započeto 2016. godine i uz potporu Grada omogućava nam da izlagačima priredimo povoljne ekonomske uvjete da ulože maksimum truda u prezentaciju eksponata i dovođenje premijera“, istaknula je Dina Tomšić, direktorica Zagrebačkog velesajma.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.