Luxury Cars Hamburg trenutno na prodaju nudi jedan od 50 proizvedenih primjeraka 3.0 CSL, a cijena je, blago rečeno, astronomska, 1.249.500 eura
BMW je u krajem 2022. predstavio model 3.0 CSL kao svoj najsnažniji šesterocilindrični automobil u povijesti. Auto je vrlo brzo rasprodan, što je i razumljivo jer BMW je proizveo malu ograničenu seriju od samo 50 primjeraka. Tvrtka tada nije otkrila cijenu, no bilo je više nego očito da je to najskuplji proizvod marke.
Za sve one koji su tada propustili kupiti ovaj automobil, jedan njemački trgovac automobilima sada nudi novu priliku. Luxury Cars Hamburg trenutno na prodaju nudi jedan od 50 proizvedenih primjeraka, a cijena je, blago rečeno, astronomska, 1.249.500 eura. To je vjerojatno mnogo više od tvorničke cijene novog automobila. Naime, kada je automobil predstavljen govorilo se da košta 750.000 eura. BMW te navode nikada nije potvrdio ili opovrgnuo te je cijenu otkrivao samo ozbiljnim kupcima koje je ugovorom obavezao na šutnju. Ako je 750.000 eura točna cijena jasno je da je 3.0 CLS za samo godinu dana doživio ogroman skok vrijednosti, kako je bilo i za očekivati od najekskluzivnijeg BMW-a u povijesti.
Automobil koji se prodaje je "praktično nov", prešao je samo 25 kilometara. U oglasu stoji da je coupe imao samo jednog prethodnog vlasnika. Prva registracija datira iz srpnja 2023., te je jasno da je ovaj 3.0 CSL kupljen kao investicija, a ne kao vozilo za redovitu upotrebu ili kao dio neke kolekcije.
Svi primjerci modela 3.0 CLS napravljeni su potpuno istoj konfiguraciji. To znači da svi imaju Alpine White boju s posebnim M ukrasima što je posveta originalnoj E9 seriji 3.0 CSL koju je BMW proizvodio između 1971. i 1975. godine. Svako od 50 vozila bazirano je na M4 no s njim dijeli jako malo karoserijskih dijelova. Ima ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa i poboljšani 3.0-litreni šestocilindrični motor iz M4 s 560 KS i 550 Nm okretnog momenta.
Za proizvodnju modela ograničene serije, BMW je koristio posebne metode, uključujući mnogo ručnog rada. Snaga se prenosi na stražnje kotače pa je jasno da je 3.0 CSL u kombinaciji s ručnim mjenjačem prvenstveno namijenjen za ogromnu razinu zabave. Za sigurno zaustavljanje zadužene su karbonsko-keramičke kočnice, a tu je i adaptivni M ovjes s elektronski upravljanim amortizerima namijenjen prvenstveno za korištenje na trkaćoj stazi. Trkaći karakter automobil naglašava i u unutrašnjosti sa školjkastim karbonskim sjedalima.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.