Iako je kabriolet uvijek prilično teži od kupea, novome 992 Cabrioletu do 'stotke' treba 3,8 sekundi pa je samo 0,2 sekunde sporiji od standardne verzije
Mjesec dana po predstavljanju osme generacije Porschea 911, poznatije kao 992, stiglo je vrijeme da se predstave i prvi derivati toga modela. Porsche je predstavio potpuno novu kabrioletsku verziju 911-ice, koja je neizbježno teža od standardne verzije, ali još uvijek 'brutalno' brza.
Straga je 3,0-litreni boxer motor s dvama turbopunjačima, koji razvija 450 konjskih snaga i 530 Nm okretnoga momenta, odnosno jednaku snagu kao kupeovska inačica. Iako je kabriolet uvijek teži, ovaj model je sporiji nego kupeovski - modelu 4S do 100 km/h treba 3,8 sekundi, a modelu S sa stražnjim pogonom 3,9 sekundi.
Porsche 911 Cabriolet S i 4S će u 'standardu' dolaziti s 8-brzinskim PDK automatskim mjenjačem. Kao i u kupeovske verzije, to je trenutno jedina opcija. No nije sve tako crno za obožavatelje ručnoga mjenjača, jer je Porsche najavio kako bi uskoro mogle stići i inačice Carrera i GTS, koje će ponuditi ručni mjenjač.
Novi kabriolet nije samo brži od prethodne generacije, nego se i krov brže otvara i zatvara. Porsche je počeo koristiti novu vrstu hidraulike pa tako modelu 992 treba samo 12 sekundi da otvori ili zatvori krov dok se vozite do 50 km/h. Unutrašnjost ovoga modela je kao i u standardne kupeovske verzije, dakle skoro više nema analognih instrumenata, nego je sve pohranjeno na 10,9-inčnome LCD-u.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.