Ažurirani Audi RS3 Sportback i RS3 Limousine biti će dostupni za naručivanje na mnogim tržištima do kraja kolovoza
Audi RS3 Sportback i RS3 Limousine su obnovljeni. Ne dobivaju više snage, ali su postali zabavniji i brži nego što su bili. Za pogon je i dalje zadužen kultni 2,5-litreni peterocilindraš sa 400 KS i 500 Nm, no unatoč tome na Nürburgringu je auto sedam sekundi brži od prethodnika, a to je dosta velika razlika. Tajna je u noviom postavkama ovjesa i pogona.
U ožujku ove godine Audi je predstavio ažurirani A3 Sportback i Limousine. Nešto manje od mjesec dana kasnije, i S3 predstavljen je u novom obliku, a sada na red dolazi i RS3. Oni koji su se nadali da će Audi RS3 dobiti pojačanu snagu kao i S3, ostat će razočarani. No, teško možemo nešto prigovoriti 2.5-litrenom peterocilindrašu koji isporučuje 400 KS i 500 Nm. Automobil s njim do 100 km/h ubrza za 3,8 sekundi. Mijenjanje brzina se i dalje vrši pomoću S Tronic automatskog mjenjača sa sedam stupnjeva prijenosa, a najveća brzina je 290 km/h. Prethodno je najveća brzina Audija RS3 standardno bila ograničena na 250 km/h, a po želji se mogla povećati na 280 km/h.
Velike promjene napravljene su na stvarima koje je teže vidjeti. Na primjer, Audi je poboljšao softver upravljačkih jedinica koje raspodjeljuju okretni moment potpuno varijabilno na stražnje kotače i ostale kotače i koji je softverski povezan s adaptivnim amortizerima. Auto sada reagira malo oštrije nego prije, a svatko tko uključi RS Performance mod trebao bi moći zabaciti stražnji kraj auta u stranu i driftati, a podupravljanje je osjetno smanjeno što omogučuje brže prolaske kroz zavoje i bolje izlaske iz njih. To je i najveća tajna bržeg vremena na trkaćoj stazi.
Baš kao i "obični A3" RS3 također sada, u kombinaciji s opcijskim matričnim LED prednjim svjetlima, nudi izbor od tri digitalna svjetlosna potpisa. Maska sada ima dijamantni uzorak više je izdužena. U odbojniku su novi otvori za zrak i novi spliter. Straga auto ima novi difuzor i RS-karakteristične ovalne završetke ispuha. Crveni okomiti reflektor koji je središnje smješten u difuzoru novi je dodatak. Dizajn stražnjih svjetala također je revidiran i od sada su ispunjena LED elementima u obliku strelica.
Naravno, unutrašnjost RS3 uvelike se razlikuje od one u običnom A3 ili čak S3. Dostupna su sportska i školjkasta sjedala od karbona, RS sportski upravljač, sada također spljošten na vrhu, presvučen je perforiranom kožom, a detalji od karbonskih vlakana su posvuda. Virtualni kokpit Plus (digitalni instrumenti) s raznim temama, uključujući Sport, Performance i Runway specifičan je za RS.
Ažurirani Audi RS3 Sportback i RS3 Limousine biti će dostupni za naručivanje na mnogim tržištima do kraja kolovoza. Cijene za Hrvatsku još nisu objevljene, a u Njemačkoj auto košta od 66.000 eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.