Prema izvješću britanskog Autocara, prije nego što novi Jaguari stignu na tržište proći će skoro dvije godine tijekom kojih Jaguar neće proizvoditi baš ništa
Jaguar će uskoro postati jedinstven proizvođač automobila koji zapravo ništa ne proizvodi. Električni I-Pace i SUV E-Pace završavaju proizvodnju sljedeći mjesec. a modeli F -Type, XE i XF su već "mrtvi". Proizvodnja velikog SUV-a F-Pace će također prestati u prvom dijelu 2025. godine. Ponuda Jaguara bi nakon toga trebala postati potpuno električna s novim modelima, no problem je što ti modeli za sada ne postoje i očito neće postojati još duže vrijeme.
Prema izvješću britanskog Autocara, prije nego što novi Jaguari stignu na tržište proći će skoro dvije godine tijekom kojih Jaguar neće proizvoditi baš ništa. Izvršni direktor JLR-a Adrian Mardell rekao je da je prvo od tri nova električna vozila još uvijek u fazi testiranja i da neće biti u prodaji do ljeta 2026. godine. Kada proizvodnja F-Pacea završi za nekoliko mjeseci Jaguarove tvornice će potpuno utihnuti. Ipak, u salonima bi trebalo biti nešto automobila jer tvrtka planira nastaviti s prodajom zaliha F-Pacea na nekim tržištima do početka 2026. godine. No na njohovom domaćem tržištu Jaguarovi saloni već zjape prazni jer marka je nedavno prekinula prodaju svih modela u Velikoj Britaniji.
Što se tiče nove potpuno električne linije automobila, još nismo ni vidjeli koncept. To bi se trebalo dogoditi početkom prosinca, kada Jaguar planira otkriti najavu za rivala Porscheu Taycanu. Koristit će Jaguar Electrified Platform, namijenjenu novim električnim automobilima među kojima će biti i dva SUV-a koji bi trebali stići nakon sportske limuzine, no ne zna se kada.
Dodatne sumnje u to što će biti s Jaguarom budi njihova nova "filozofija marke". Naime, novi Jaguari neće biti električna vozila za široke mase već bi Jaguar trebao postati marka koja bi se natjecala s proizvođačima kao što je Bentley, ni manje ni više. S obzirom na sve manju potražnju za električnim vozilima u luksuznom segmentu pred Jaguarom je vjerojatno teška borba za budućnost.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.